Лекторами стали Михайло Сакалош та Роман Сарканич, які пройшли спеціальну підготовку – були учасниками дводенного семінару 17-18 серпня 2012 року в місті Київ, покликаного підготувати лекторів до спілкування з аудиторією на тему політичних маніпуляції на регіональному рівні.
Лектори заохочували місцеву громаду до більшої політичної активності, спонукали цікавитися політикою і не тільки під час виборів. Адже українцям наразі не вистачає політичної культури, щоб мати повне уявлення про кандидатів у депутати, які балотуються в одномандатних округах, чи програми політичних партій. Крім того, лектори підкреслили важливість отримання якісної інформації виборцями: «Користуйтеся різними інформаційними каналами. Чим більше ви читаєте новин в інтернеті, газетах, чим більше переглядаєте різних телеканалів та спілкуєтеся в соціальних мережах, тим ширшим є ваше уявлення про реальні справи політиків та членів політичних партій, які балотуються в їхніх списках,» – пояснює Михайло Сакалош.
Ще мова йшла про різні аспекти свідомого волевиявлення громадян:
«– Критично ставтеся до будь-якої політичної реклами.
– Не голосуйте за політика, якого знаєте тільки з біг-бордів.
– He голосуйте за кандидата, який підкуповує виборців або роздає занадто багато обіцянок, непідкріплених економічними підрахунками.
– Відвідуйте зустрічі з кандидатами в депутати у вашому виборчому окрузі, представниками політичних партій, ставте їм запитання, які вас турбують як виборця, і оцінюйте наскільки конкретно вони на них відповідають та наскільки реально готові до вирішення ваших проблем.
– Не голосуйте за тих, хто причетний до корупційних дій, чиї статки мають сумнівне походження, хто багато разів переходив з однієї партії до іншої, з однієї фракції в парламенті до іншої», розповідає Михайло Сакалош про головні тези лекції.
В рамках проекту «Я хочу…» провадиться також активна робота в соціальних мережах. Організатори пояснюють це тим, що на сьогоднішній день соціальні мережі є найбільш ефективним засобом поширення в Україні політично незаангажованої інформації, проектом передбачено проведення інформаційної кампанії в Інтернеті загалом та соціальних мережах зокрема, які влада може контролювати значно меншою мірою, ніж телебачення й радіо. Це, на думку організаторів, забезпечить зворотній зв’язок між незаангажованими фахівцями з питань виборчого процесу та простими громадянами. Таке спілкування сприятиме суспільно-політичній просвіті громадян-виборців, допомагатиме їм знайти відповіді на питання, які їх турбують, та дозволить сформувати уважних спостерігачів за ходом виборчого процесу, які самі стануть постачальниками цінної інформації щодо ходу виборчої кампанії у їхньому регіоні. Обрана стратегія дозволить вплинути на формування якісно нової політичної системи шляхом виборів під час парламентських виборів 2012 року.
Faust 2012-10-12 / 01:14:01
Пионерважатому: вы так и остались на всю жизнь в старшей группе..
Пионерважатый 2012-10-05 / 11:10:23
Детский сад - старшая группа......