До організаторів зустрічі Посланця Святого Миколая наразі ще не звертався Нобелівський комітет, який, віримо, усе ж в курсі їх діяльності. Так само поки що обділений увагою спеціальний підрозділ, котрий здійснював промо події – Американська кіноакадемія іще не надіслала листа з повідомленням про висунення на здобуття Оскара принаймні найяскравіших зірок проекту (певно, це попереду)... Та усе ж – саме час як не для вдячної промови, то - для кінцевих титрів. Тим часом проект "Ужгородський Миколайчик усе ще... триває. Але поки що – ось такі титри від продюсера "кінематографічної" складової проекту "Ужгородський Миколайчик".
п. Тамара 2010-12-31 / 19:47:00
Прошлась сегодня по городу и по частной застройке. На многих домах увидела Деда Мороза -Микулаша./Сейчас модно покупать для украшения фасада своего дома взбирающегося по лестнице этого персонажа, / А теперь присмотритесь на скульптуру " ДядІ Колі, який запалює ліхтарик на Корзо"./ Есть ли сходство деда Мороза с дядей Колей, не плагиат ли это7
п. Тамара 2010-12-30 / 15:40:00
"На городі бузина, а в Києві батько" - так можно прокомментировать предыдущее высказывание.Чушь несусветная: сейчас схватят все лопаты и побегут ремонтировать дороги. А тогда зачем мы платим налоги? У Вас нет воды, тогда установите насос. А теперь опять про медведей. Что-то я не видела возле них юрбу туристов, которые вытирают им нос на счастье. Не видела там и деток. А теперь советую Вам сравнить Вашего "милого ведмедика" и двух медведей на здании СБУ по улице Уральской. /Они стоят неприметные над запасным входом/. Вот эти медведи похожи на медведя с герба.Они элегантны , скромны не в пример Вашему медведю-горилле.Дело не в "злістній сутності" людей,а в умении отличить дешевку от настоящего. И еще: по мне новоявленный медведь более органичней смотрелся под серебристыми соснами или туями. И без этой дикой раскраски.
Дайте їм хоч трішки порадувати місто 2010-12-27 / 09:15:00
А мені подобаються ведмедики. Такі гарні,миліі головне, що рідні для Закарпаття(навіть герб містить зображення ведмедика)!!!
А ці рафіновані вандали їх калічать. І виміщають свою обмежену злісну сутність на бідних ведмедиків.
Дітки з таким задоволенням біля них граються, туристи фотографуються.
Ні, якісь недоумки вчепились до скульпьтур і нищать, те, що приносить радість і втіху.
Недавно прочитав в якісь газетьонці про демонтаж їх. Так давайте і Духновича демонтуємо (кажуть це теж подарунок Рати).
Невже нема куди руки прикласти? Так забезпечте водою Новий район, приведіть в порядок розбиті дороги, займіть своїми бепосередніми обов*язками. А не тупою, дискредитуючою ЗЛОБОЮ і ПОМСТОЮ!!!!
сорри 2010-12-23 / 22:00:00
анонім, 23.12.2010 20:14
...друга варто поважати. Правда ж, пане ссори? (с)
Друга треба поважати в будь-якому випадку. Не розумію тільки, як це співвідноситься з темою цієї розмови. якщо маєте наувазі, що цю ідею втілював колектив друзів, то не бачу в цьому нічого поганого...
Миколайчик 2010-12-23 / 21:18:00
Шановні ужгородці, та дайте мені трошки порадувати діток. Нехай пройде трохи часу і якщо реакція суспільства на мене буде негативна, то я із задоволенням переберуся до Мукачева чи Хуста і спробую там самореалізуватися.
А поки давайте пропонуйте наступні ідеї і не тільки критику.
2010-12-23 / 20:14:00
А може капля сліпої ейфорії, чи капля безвідповідального дружбанства-підлабузництва?
Хоча, таку підтримку і постійну протекцію (навіть примітивних і не зовсім творчих (швидше замовних)деяких речей (це не про "жабу на поручнях") друга варто поважати. Правда ж, пане ссори?
сорри 2010-12-23 / 19:25:00
Пані Алло,
не маєте робити необдумані кроки, зумовлені, як на мене, просто втомою, а ще - недобрими емоціями окремих людей. Невже вдячність і добре ставлення тих, хто звик бачити і читати вас на "Закарпатті online" і не бачить ніякого негативу в "миколайчику" на Театральній, не переважать цю суб'єктивну краплю дьогтю?
Олег Диба 2010-12-23 / 12:09:00
Андрей, усі і робили і добре, і якісно. А тому нікому, з перерахованих Аллою (окрім скульптора, та й це питання приватного смаку) ви не можете дорікнути тим, що вони робили НЕДОБРЕ і НЕЯКІСНО...
Андрей 2010-12-23 / 10:47:00
2 Олег Диба:
"які БЕЗКОРИСНО робили щось добре..." - а може краще "які добре(якісно) робили щось добре..."?
п. Тамара 2010-12-23 / 10:40:00
К Анониму. Большое Вам спасибо, значит мой протест против примитивизма не одинок и мой голос - не голос "вопиющего в пустыне"! Людей возмутило появление "мишки", считала, что ничего подобного больше не произойдет. Так нет: кое-кто вошел во вкус.
Нельзя молчать ни по поводу "современной архитектуры", ни так называемой "реконструкций" существующих зданий. Не согласна с принципом "делать ради дела".
2010-12-23 / 09:28:00
"вдячність людям, які БЕЗКОРИСНО робили щось добре"...
Кажуть, що добрими намірами дорога в пекло вимощена.
Краще ніяк не робити, ніж як небудь.
У мене є ідея в руслі шандоровського "плагіат-креатива".
Пропоную виразити знак протеста направлений проти каліцтва обличчя Ужгорода різними аматорськими, псевдо-культурними елементами.
А саме, нехай кожен з небайдужих придбає в сувенірних магазинчиках Ужгорода (на тій же площі Театральній їх предостатньо) фігурки жаб, слоників, верблюдів, черепах тощо... Та й прикріпим це усе до поручнів в центрі міста. Можна приварити, прикреїти, ланцюгом прикріпити...
Може тоді міська влада схаменеця і заборонить усім підряд розміщати по місту жаб-миколайчиків, ведмедів та інших "культурних цінностей".
Ужгород із старовиннього самобутнього міста поступово перетворюється в місто кітча, в місто-фрік без власного обличчя.
Точнісінько так, як архітектура видає дозволи на розміщення магазинчиків, МАФів, рекламних щитів, потрібно запровадити якесь одобрення відповідними знавцями (культорологами, скульпторами...) зовнішного виду скульптур, меморіалів і т.д., а також спеціалістами погоджувати місце розміщення усього.
Потрібно запроваджувати конкурси серед авторів робіт, щоб вибрати найкраще і найвідповідніше духу міста.
Проводити креативні конкурси на найкращу ідею.
Зараз відбувається звичайне явище: пустота заповнюється чимось. Не має оригінальних аутентичних ідей, тому і з*являються такі "діячі", як Шандор. Не вміючи генерувати щось своє, він підкидує те, що десь почув, побачив (а ля "московський парад невест").
Проте туристам, гостям міста цікава не "убога" копія, а справжнє закарпатське. Це все-рівно, як писав в одному з коментів Кнут:
"Хочеться бути дівчинкою в рожевому польто,
Можна звичайно і в зеленому, але це вже не те...".
Інакше, провінційна "баришня" придбала дизайнерську сукню, що побочила на московській кралі. Та вийшло не те. Дизайнерську сукню потрібно не тільки одягти, але й вміти носити і знати де носити і коли носити. Краще б вона український костюм придбала.
Краса в природності, а не в штучній і незграбній розмальованості.
Тамара 2010-12-22 / 22:47:00
А почему бы студентам колледжа искусств им. Эрдели не предложить реальные темы дипломных проектов по малым скульптурным формам для Ужгорода? Самые интересные потом воплотить в жизнь.
Олег Диба 2010-12-22 / 17:11:00
Ну бачите, помаленьку виходимо на конструктив...))
От тільки не погоджуюся, що тут на обговорення винесена саме тема мистецької якості, мистецької вартості об'єкту. Як на мене, темою саме цього матеріалу є вдячність людям, які БЕЗКОРИСНО робили щось добре...
Може, на цьому й зробити б акцент в коментарях?..))
Кнут-Дибі 2010-12-22 / 11:00:00
З повагою відношуся до Алли Хаятової. Читаю завжди її лайфові публікації, із задоволенням дивлюся її телевізійні репортажі. При чому тут Алла - йдеться зовсім про інше. В моїх "коментах" вона не згадується.
Стосовно (Дався вам, Кнуте, цей пам'ятник..): я зрозумів так, що саме ця тема винесена на обговорення.
Олег Диба 2010-12-22 / 10:52:00
Дався вам, Кнуте, цей пам'ятник...)) Таке враження, що ви через нього трансполюєте свою нелюбов персонально до Алли Хаятової. Що бачиться дивним, бо прямого відношення до самого Миколайчика вона не має, натомість промо акції ( а саме це напряму залежало від неї) було здійснено бездоганно...))
Що ж до самого бронзового Миколайчика, то, справді, це питання смаку. Бездоганним цей витвір не назвеш, але й того моря негативу, котрий під кількома ніками тут вихлюпують двоє-троє людей, він, безумовно, не заслуговує...
Кнут 2010-12-22 / 10:39:00
Не нервозьтеся. В школі про Фенцика не учать. І не вам про моральні речі писати...Памятник Жабі на перилах, якщо прислухатися до коментаря Буби Касторського, поставили саме вам, та вам подібним.
Кнут до псевдокнута (Кнут, 22.12.2010 09:58) 2010-12-22 / 10:14:00
Фенцик, Духнович, Волошин, Петефі - історичні (реальні) постаті. Підуть дітки в школу й там обовязково їм все пояснять.
Вам, на жаль, вже ніхто нічого не пояснить.
Треба було в школі добре вчитися, й поведінку мати задовільну.
Виходячи з того що ви тут написали, та спостерігаючи як ви ховаєтеся за моїм ніком "Кнут" роблю висновок, що з навчанням та поведінкою у вас в школі були проблеми. А що вже говорити про ваші моральні якості.
Памятник Жабі на перилах, якщо прислухатися до коментаря Буби Касторського, поставили саме вам, та вам подібним. Тому ви його й захищаєте...
Кнут 2010-12-22 / 09:58:00
Поясніть дитині хто такий Фенцик, Духнович, Волошин, Петефі, а з миколайчиком вона і без вас розбереться
Буба Касторський 2010-12-22 / 09:41:00
Гадаю, що не треба звинувачувати ні скульптора, ні організаторів цього "дійства".
Поява Жаби на перилах є закономірним явищем.
В часи ренесансу людство отримало шедеври, бо був вибух духовності. В комуністичні часи ми спостерігали витвори соцреалізму, такі, як "Дівчина з веслом". В наші часи, часи повного духовного та морального зубожіння маємо цю Жабу на перилах. Винні ми всі. Поглянте, з якими обличчями ми ходимо по місту, про що ведуться розмови в маршрутках: "Де працюєш? А скільки платять? По чому долар?". Навколо тільки шкурницькі інтереси, зависть, ненависть. Можливо ця бородата Жаба змусить нас задуматися над цим?! Можливо тільки після цього ми повернемося лицем до своїх витоків, до цінностей сформованих не одним поколінням наших славетних предків. І тоді ми не будемо створювати собі штучних ідолів. Бо написано в біблії "... і не сотвори собі ідола".
Все інше (художня цінність жаби, за які гроші її зліпили, рівень помпезності на урочистому її відкритті) немає ніякого значення.
Кнут 2010-12-22 / 09:18:00
Згідний з попереднім коментарем. Важко пояснити дитині хто такий Миколайчик. Це треба робити десь так:" Знаєш Зайка, колись подаруночки діткам носив Святий Миколай особисто. Але не так давно дядя Шандор призначив йому маленького бородатого помічника - Миколайчика. відтепер він буде носити діткам подарунки, буде разом із дядею Шандором читати листи, які дітки надсилають Святому Миколаю".
Як бачите, невинна надумана акція повністю підміняє наші цінності. Чому ми вчимо дітей?