Хто бачив, наприклад, бігборд біля залізничного вокзалу зі слоганом "Тут нам жити", мене зрозуміють. Сам салоган, начебто, з першого погляду підібрано непоганий, але якщо звернути увагу на фотографію на бігборді, місце, на якому було її зроблено, то виникає враження, що потенційний кандидат й досі не усвідомив того, що він розмістив. Нагадаю, на бігборді зображено можливого кандидата в мери Приходька з натовпом, який йде пішохідним мостом. Відразу виникає питання: "Що мав на увазі автор, зображуючи пішохідний міст і запевняючи нас (ужгородців), що нам тут жити?".
Так, на пішохідному мості і справді є люди, які там живуть і працюють. Що ж тоді виходить, пане Володимире, так ось яке життя Ви нам обіцяєте в разі Вашої перемоги на виборах мера? Я думаю, що мене багато хто зрозуміє і підтримає: "Більшість ужгородців такого життя не хоче і Ви їхніх голосів не отримаєте", пропонуючи "Там жити".
З точки зору політичних технологій слоган підібрано під дану фотографію на бігборді невдало, або навпаки - фотографію під слоган.
Автор хотів звернути увагу людей до теми міста, підняти в них патріотичний дух європейського містечка, отже потрібно було подавати центральну частину міста, з її красивою архітектурою (яку руйнують щодня!), але ні в якому разі міст, на якому кожного дня ми зустрічаємо характерних людей з проханнями.
888 2010-08-26 / 19:16:00
біл-борд - це борд на стіні будинку
а біг-борд - це борд на опорах
2010-08-26 / 17:01:00
Дякую, врахую наступного разу!
111 2010-08-26 / 16:54:00
прикольно.. тільки не бігборд, а білборд
Kergudu 2010-08-26 / 16:40:00
Так, йому треба було сфоткатись напроти своєї власної вілли. Однак там розміститися можуть хіба що десь дві сотні ужгородців. А іншим де жити? :) У Рати?