Олег Тягнибок: “Свобода” не співпрацюватиме з угорським “Jobbik”-ом, який зазіхає на територію Закарпаття

Про це він заявив під час зустрічі із журналістами у прес-центрі “Закарпаття”. Лідер ВО “Свобода” Олег Тягнибок перебуває на Закарпатті з метою участі у заходах, присвячених 73 річниці подій Карпатської України.

Олег Тягнибок: “Свобода” не співпрацюватиме з угорським “Jobbik”-ом, який зазіхає на територію Закарпаття

Щоправда, Олег Тягнибок не відмовлявся від нагоди підняти політичний імідж своєї партії. “В першу чергу, мета поїздки на Закарпаття —  участь у заходах, однак, оскільки це рік парламентських виборів, то вирішили використати цей час і на політичні потреби», — зазначив він. За словами лідера “Свободи”, для нього важливо оцінити, наскільки готова Закарпатська обласна організація до участі у цих виборах, котрі «будуть непростими, оскільки і внутрішня і зовнішня ситуація в нашій державі буде залежати від їх результатів”. “Це є фактично переломні вибори, чи не найважливіші за часів незалежної України, оскільки тут буде чітко вказано: або ми йдемо в напрямку цивілізованої європейської демократичної країни, де пануватиме насціональна і соціальна справедливість, або нас затягнуть у євразійський простір, де ми потрапимо під вплив Москви. Особливо, враховуючи результат президентських виборів, відповідно, розуміємо, що політика Москви зміниться в напрямку більш жорсткішого втягування України в оновлювану совєтську імперію, яку хоче будувати Кремль”, — наголосив він.

Олег Тягнибок зазначив, що уже зараз партія проводить активну підготовку до виборів. Щодо процедури обрання за системою “50 на 50” (тобто мажоритарно-пропорційною) запевнив, що “це є надзвичайно паскудний, препаскудний закон. Він є дуже вигідний для теперішньої влади — Партії регіонів. Для того, щоб контролювати парламент і здобути більшість. Їм цього разу потрібна не просто більшість, а конституційна більшість, оскільки вже навіть не приховують представники партії влади, що найважливіше для них зараз – поміняти Конституцію України в частині виборів Президента, не всенародно, а в парламенті.”

Одним з небезпечних моментів жовтневих виборів головний свободівець країни вважає фальсифікації, які, на його думку, будуть масовими. “Боротьба буде надзвичайно жорсткою. Тим більше, мабуть ніхто не сумнівається, що будуть просто шалені фальсифікації. Використовуватимуться всі методі, які і раніше використовувалися, і, очевидно, будуть новітні технології. То, що фальсифікації будуть – поза сумнівом. Тим більше, що останні вибори в місцеві органи влади (не в жовтні, а довибори) це підтверджують”, — сказав Олег Ярославович.
Уже зараз, за твердженням Олега Тягнибока, відчувається тиск на симпатиків і членів партії, котрих “трясуть”, “насилають перевірки”, “роблять абсурдні речі”. “Люди закривають бізнес, бо кажуть, що при таких політичних репресіях, при такій поведінці теперішньої влади просто неможливо щось робити для своєї родини, платити податки для держави. Почалися не просто політичні репресії щодо лідерів опозиції на центральному рівні, а почалися репесії перекидуватися безпосередньо на місця. Це є відчуття того, що у повітрі запахло виборами, що влада не буде гребувати ніякими методами, аби досягти своєї мети – отримати конституційну більшість в парламенті. Ті події, які зараз відбуваються, показують, що нас може очікувати найближчим часом. Політичні репресії проти опозиційних сил почалися масово, зокрема, проти ВО “Свобода”. Звісно, ми будемо боротися. Зокрема, ми пам’ятаємо кучмівські часи, як були подібні речі. Але та влада, яка переступає норми моралі, принципи права, нехтує будь-якими правилами заради досягнення своєї мети, яка живе за принципами “якщо не ми їх, то вони нас”, така влада просто не має майбутнього. І я переконаний, що опозиційним силам, незважаючи ні на що, вдасться перемогти на парламентських виборах”, — запевнив Олег Тягнибок.

Щодо того, чи є у “Свободи” план дій на випадок масових фальсифікацій, голова партії зазначив: “Ми входимо в комітет опору диктатурі. В КОДі, на цей момент, є 10 політичних партій, але в рамках комітету створено кілька робочих груп, одна з яких опрацьовує наші методи боротьбя з фальсифікацій на виборах. Ми обговорюємо і намагаємося скоординувати дії наших спостерігачів, їх навчання до виборів, в день виборів... їхні дії, а також членів дільничних та окружних комісій, які будуть скоординовані, і вони отримають багаж знань. Це при тому, що ми ще не знаємо, який буде закон діяти. У Києві говорять різне”.
 


На питання “Які завдання ставить перед собою “Свобода” на Закарпатті? Якими методами хотіла б досягти своїх цілей і чи буде при цьому врахована регіональна специфіка?”, Олег Ярославович відповів наступним чином: “Закарпатська область у виборчому та електоральному плані ж непростою. Свобода не буде використовувати в окремих областях якихось спеціальних заходів щодо переконання наших симпатиків чи потенційних  виборців щоб отримати додаткові голоси. Особливість наша в тому, що ми є партією світоглядовою. У нас є програма захисту українців і ми не є тією партією, яка дозволяє собі в одній частині України говорити те, що хочуть почути виборці тієї частини, а в іншій – що хочуть почути виборці іншої. Ми розуміємо, що  рано чи пізно доведеться розплачуватися голосуванням в парламенті, а тоді ти вже не догодиш трохи жителям Луганська, трохи Ужгорода, Луцька, Симферополя. Має бути чітка лінія і чітка позиція. В плані ідеологічному, звісно, ми змінювати нічого не будемо, але зрозуміло, що будь-яка обласна організація має свої особливості ведення агітаційної пропаганди. На Закарпатті ми будемо, очевидно, активно працювати в тій проукраїнській частині, хоча це не означає, що ми будемо оминати будь-яку територію. Ми розуміємо, що нам треба дійти до кожного українця максимально і спробувати зібрати ті голоси українського населення, і не просто загітувати, переконати їх, але й зберегти їх на виборах. Враховуючи специфіку Закарпаття, розуміємо, що це буде непросто, але, звісно, будемо боротися”.



За словами лідера ВО “Свобода”, у партії вже думають, хто із свободівців-закарпатців висуватиме свою кандидатуру на виборах до парламенту, однак, остаточно це ще не визначено. Тому ні прізвищ, ні округів він не назвав. Більше того, розповів про існування реальної небезпеки усілякого роду тиску, який чинитиметься на кандидата.  “Ми не можемо називати прізвищ і округів, бо це ще не визначено. Пізніше, коли ми будемо знати, яка кількість округів на Закарпатті передана ВО “Свобода”, тоді і будемо визначатися із конкретними прізвищами. Я взагалі, чесно кажучи, не є прихильником вже зараз озвучувати прізвища кандидатів. Для мене є розуміння таке, що найкраще давати месидж виборцям, що буде єдиний кандидат від опозиції. Чому? Тому що, уявіть собі, сьогодні я прийшов і сказав: Іваненко Іван Іванович буде від “Свободи” чи від КОДу йти на вибори по Ужгороду, а той – по Мукачеву, а той — по Рахову. Ви розумієте, завтра в нього буде сидіти, податкова, післязавтра — СБУ, прокуратура, будуть проводити профілактичні бесіди. І щоб так не сталося, що до жовтня ці кандидати вже будуть так опрацьовані, і їхні діти, що потім навіть провівши їх, ми будемо мати, бо це дуже важливо, фактично “тушок” в парламенті. А для нас це питання — принципове. “Свобода” сьогодні в місцевих органах влади має 2,5 тисячі депутатів, і, я хочу сказати, що в нас нема жодної “тушки”. В нас нема жодного зрадника, хто б пішов працювати з Партією регіонів”, — наголосив Олег Тягнибок.



Коментуючи питання, чи можлива співпраця з ЄЦ хоча б на території Закарпаття, Олег Тягнибок відповів: “Судячи з позиціонування Єдиного Центру, навряд чи у нас вийдуть якісь елементи співпраці. Тим більше, наскільки я поінформований, навпаки, ми чули, що тут з ПР домовляються про поділ округів...  Звісно, вплив Балоги є відомий тут, на Закарпатті, цього ніхто не заперечує, але зараз ми бачимо, що цей вплив іде в руслі теперішньої влади”.



Що ж до того, які зараз відносини між “Свободою” та угорською партією “Jobbik”, з якою свого часу були зроблені спроби певної співпраці, Олег Тягнибок зазначив, що наразі “стосунки зараз не те, що холодні, а ніякі”, незважаючи навіть на те, що обидві партії входять до складу “Асоціації правих національних рухів Європи”. Справа в тому, як пояснив Олег Ярославович, є кілька моментів, які, на даний момент, унеможливлюють стосунки. Зокрема, це — зазіхання на територію Закарпаття, підтримка подвійного громадянства, ведення тут агресивної антиукраїнської політики.  



Шановні читачі! Пропонуємо вашій увазі аудіофайли, інформація з яких не увійшла до матеріалу, однак, на нашу думку, варта оприлюднення.

Олег Тягнибок відповідає на питання читача “Закарпаття онлайн” на предмет, чи не варто активніше працювати у регіонах, де сьогодні вплив партії невеликий. Зокрема, читач виокремлює Закарпаття, Донбас, Запоріжжя, Одесу, Запоріжжя, Миколаїв:


Олег Тягнибок відповідає на питання, чи може ВО “Свобода”, у разі потреби, виставити кандидатів по всіх мажоритарних округах:



Олег Тягнибок розповідає про рейтинг ВО “Свобода” по Україні:


Олег Куцин про те, що на Закарпатті кількість симпатиків “Свободи” збільшується: охочі вступити до лав партії телефонують, пишуть листи, залишають коментарі на сайті, тому кількість свободівців впевнено зростає:


Олег Тягнибок про участь УДАРу у КОДі:



Олег Тягнибок про абсурдне рішення проводити вибори міського голови Києва одразу після Євро-2012:



Олег Тягнибок про те, що ні він, ні члени його родини не мають власного бізнесу:

 

16 березня 2012р.

Теги: Тягнибок, Свобода, Куцин, вибори,

Коментарі

василь 2012-04-21 / 22:02:56
Та вилами треба гнати цього тягнибока за перевал !!!!Закарпаття не галичина!!!!І не треба нас вчити як нам жити !!!!

Володимир 2012-04-04 / 13:08:23
Дехто боїться лиш щоб у Закарпатті воду не скаламутили, бо зараз все так добре на Закарпатті, всім все ясно, а тут хтось патріот заявляє про свою позицію і не за ЕЦ або ПР! УЖАС!

Тарас 2012-03-30 / 15:50:21
Йо-йо, женіт-женіт! Але дивітси аби с те в гачі не наклали, як получите по шиї!

Словянин 2012-03-24 / 21:45:08
закарпатець 2012-03-22 / 17:29:23
Та женіть ви цього ультранациста із Закарпаття.
Сьогодні націоналістами називають себе усі, кому не лінь. Увесь фокус в тому, хто контролює і фінансує таких "націоналістів"... А потім всі дивуються, чому існує міжсловянська ворожнеча.

закарпатець 2012-03-22 / 17:29:23
Та женіть ви цього ультранациста із Закарпаття

Hungi 2012-03-20 / 12:23:18
сорри 2012-03-19 / 17:49:46
(ц)"Ви б уже визначилися, нарешті, чого хочете насправді... :)))"

Чого я хочу - нікого не буде цікавити. А ось чого Не хочу - скажу: не хочу маршів ( знаємо яких...) в рідному краї, не хочу погромів, не хочу виділення якоїсь окремої національності як "основної" ( якщо хочете - "титульної" ), не хочу викриків : типу "смерть ворогам", не хотів би чути навіть терміни "жидівський", "маскальський" і т.п.. А, взагалі, проти передвиборчих кампаній будь-яких, навіть самих правих, якщо вони виконуються в рамках діючого законодавства, особисто я, - нічого не маю ...

местный 2012-03-20 / 07:34:24
Что за рейвах? ("Шел бы куда подальше воду мутить" "А цього тягнибика хтось кликав на Закарпаття ? Не треба нам тут його крикі..." и т.д. и т.п.)
Почему в область Украины не может приехать гражданин Украины, лидер легально действующей в Украине партии? И с какой стати мне, гражданину Украины будут указывать, приглашать кого-нить или нет, слушать кого-нить или не слушать?

А Тягнибоку (я так понимаю, что кто-то из его коллег читает этот сайт) хорошо бы сделать правильные выводы: работать, работать и еще раз работать...

1958 2012-03-19 / 21:53:53
Мда, пришел хозяин и все расставил по полочкам. Сорри, вы уверены, что имеете право так общаться с людьми? Дело ведь говорят, да вам бы попиариться на чужой славе.

сорри 2012-03-19 / 17:49:46
Hungі, вам не догодиш... :) Намутив би Тягнибок - ви би були незадоволені, не намутив - вам також недовподоби... Ви б уже визначилися, нарешті, чого хочете насправді... :)))

сорри 2012-03-19 / 17:47:20
Алекс, а ти хто такий, щоби кликати, чи не кликати Тягнибока? Таких, як ти, у нас на Закарпатті - жменя, а смороду від вас - на всю область. Кому яке діло до того, ким ти себе вважаєш або, навпаки, невважаєш? Будь хоч гобліном. Але це не значить, що всі інші зобов’язані бути так само гоблінами... :))

Alex 2012-03-19 / 16:07:45
А цього тягнибика хтось кликав на Закарпаття ?
Не треба нам тут його криків, маршів, бійок. Закарпаття - цивілізований, толерантний багатонаціональний край. Ідеологія "титульної нації" тут не приживеться. Я народився і виріс на Закарпатті і українцем себе не рахую. Не вважаю, що він має право мене тут повчати що робити, і як мені краще жити.

Hungi 2012-03-19 / 14:06:37
1958 2012-03-19 / 11:30:05
(ц)"Шел бы куда подальше воду мутить"

Я согласен..., но, честно говоря ничего этот человек не намутил. Я ожидал от него ( как от лидера националистов ) чего-то серьёзного... но смотрю : "такое простое ничего ...". Думаю чувствовал себя здесь, как не в своей тарелке.

1958 2012-03-19 / 11:30:05
А нужен ли закарпатью Тягныбок вообще и тем более его националистическая идеология? Мы тут как-то живем в дружбе и согласии, слава Богу! Шел бы куда подальше воду мутить.

Ember Zoltán 2012-03-19 / 09:22:34
Демагог и популист, как все руководители ультраправых партий (включая покойного Хейдера или Ле Пена, или Габора Вона)

местный 2012-03-19 / 09:21:41
Чтобы собрать хороший урожай, недостаточно просто бросить зерна в землю - придется попотеть, ухаживать, поливать и пропалывать. Так и "Свободе" - недостаточно просто Тягнибоку раз в год (и то не каждый год) приехать в Закарпатье на годовщину Карпатской Украины, чтоб рассчитывать на поддержку. Пахать надо, долго и тяжело - тогда и результат будет

Словянин 2012-03-18 / 22:22:02
Не збираюся вадитися з п. ІВАНОМ, бо від цього матиме хосен лише гаркава публіка, а не українці та інші словяни.

ІВАН 2012-03-18 / 22:04:58
Погоджуюся, що матеріал http://blogs.pravda.com.ua/authors/tsybulko/4f65bf0fb99e4/ варто почитати.
На відміну від заявок провокаторів - т. зв. "Словянинів" та Комп.,які розраховані на на людей, котрі позбавлені елементарного інтелекту.
А висновок - кожен зробить так, як вважає сам.

Словянин 2012-03-18 / 20:44:59
sevka 2012-03-18 / 04:25:47
"чомусь він принципово нічого не говорить про принциново прихованого ворога українського наррду Тимошенко-Капітельман"
А что может сказать Тягнибок-Фротман против Тимошенко-Капительман?. Подумай и ответь сам.
Подумал и стал мудрее. Крапка

400 2012-03-18 / 16:53:15
Для кращого розуміння: непогане інтерв"ю від минулого політв'язня Євгена Сверстюка:

http://blogs.pravda.com.ua/authors/tsybulko/4f65bf0fb99e4/

sevka 2012-03-18 / 04:25:47
"чомусь він принципово нічого не говорить про принциново прихованого ворога українського наррду Тимошенко-Капітельман"
А что может сказать Тягнибок-Фротман против Тимошенко-Капительман?.
Подумай и ответь сам.

Новий генплан Ужгорода, що голосуватиме сесія у п'ятницю, – біда і катастрофа для міста – експерти
В Ужгороді відбудеться неформальна розмова з активістами Ініціативної групи за збереження парку "Перемога"
/ 1У прес-центрі «Закарпаття» відбудеться прес-конференція головного медика Закарпаття
В Ужгороді "Щасливі діти" розкажуть, як переселенці з дітьми адаптовувалися в закарпатську спільноту
/ 11Народний Рух України готовий сформувати уряд народної довіри та формує молоду команду на місцеві вибори в Ужгороді
/ 2У прес-центрі «Закарпаття» відбудеться прес-конференція лідерів Народного Руху України
У прес-центрі "Закарпаття" розкажуть, як дітям зі Сходу позбутися страхів і стресу
/ 3Професорові УжНУ Сергію Федаці вручено диплом за перемогу у Всеукраїнському рейтингу “Книга року-2014”
/ 1Професору УжНУ Сергієві Федаці вручать диплом за перемогу у Всеукраїнському рейтингу "Книжка року — 2014"
В Ужгороді відбудеться виставка-конкурс мініатюрних акваріумів
Ужгородка вдруге стала переможцем конкурсу мініатюрних акваріумів у Львові
/ 3У прес-центрі "Закарпаття" розкажуть про перемогу ужгородки в конкурсі мікроакваріумів у Львові та проведення аналогічного заходу в Ужгороді
В Ужгороді презентували видання про трагедію насильницької колективізації на Закарпатті
/ 1У прес-центрі "Закарпаття" презентують фундаментальний збірник документів і матеріалів про колективізацію на Закарпатті
/ 5У разі відсутності реакції на спотворення унікальної церкви у Кострині, Закарпаття проситиме втручання Генпрокуратури
/ 6У прес-центрі «Закарпаття» розкажуть про злочинне знищення унікальної дерев’яної церкви в селі Кострино
/ 11Визначальним фактором результату голосування по ужгородському округу будуть гроші — політологи
/ 2У прес-центрі "Закарпаття" проаналізують перебіг виборчої кампанії
“АтмАсфера” в Ужгороді допомагатиме сповнитись внутрішньою силою, спокоєм та гармонією
У прес-центрі "Закарпаття" "АтмАсферно" говоритимуть про мир в Україні та презентують проект "Мантра-дайвінг"
Василь Куйбіда в Ужгороді: після президентських необхідні вибори парламентські і модель країн "старої демократії"
У прес-центрі «Закарпаття» кандидат у Президенти України Василь Куйбіда презентує свою передвиборчу програму
/ 7У прес-центрі «Закарпаття» презентовано соціальну ініціативу: громадські соціологічні дослідження (ІНФОГРАФІКА)
У прес-центрі «Закарпаття» презентують зріз суспільно-політичних настроїв ужгородців
/ 3"Березневі коти-2014" в Ужгороді: три дні художнього, літературного та музичного мистецтва
» Всі записи