Зранку 28 червня фури були від пункту пропуску і до села Тийглаш Ужгородського району. Це близько 9-ти кілометрів. Аби перетнути кордон, водії фур очікують декілька діб.
"Третя доба почалася, як я стою у черзі. Це повинно вирішуватися на державному рівні, а не так, щоб стали два водії, побалакали та й все. Вчора водії їздили і зустрічною смугою, і задом, і передом — як хочеш. Обганяли так, що можуть людину забити і не спитають, як звати навіть. На кордоні з Польщею ще крутіше: можна стояти, коли їдеш додому, навіть 5-6 діб", — розповів Суспільному водій вантажівки Віктор.
За словами речниці Чопського прикордонного загону, є кілька причин збільшення черг до КПП "Тиса": "Це пов'язано із завершенням року, коли перевізники намагаються виконати свої домовленості. Також на це впливає ретельна перевірка вантажів з боку суміжних служб, у тому числі й угорської. Також ситуація, зазвичай, стає такою, коли на вихідні Угорщина обмежує в'їзд вантажних автомобілів на свою територію. Оформляють, але в обмежених кількостях. У них згідно з законодавством обмежується пересування дорогами, автошляхами ватнажних транспортних засобів у вихідні дні", — повідомила Олена Трачук.
Закон 2020-10-02 / 17:55:55
КАміонні перевезення - оплата за кілометр шляху, товару хоч мільйон, залізничні перевезення - подачі рухомого складу/контейнера, фрахт купа різних муток і процент від вартості вантажу, ніхто не гарантує цілісність товару. Десь так
**** 2020-09-28 / 15:48:31
Вагони?
Контейнери?
Залізна дорога?