Адмін 2013-08-24 / 21:30:28
Прямого зв'язку, начебто, не видно. Крім того, що по колочавських рейках бігає екзотичний паровозик, якого вже немає на Боржавській залізниці.
Є, однак, одна суттєва річ, яка і зумовила виникнення цього заголовку: у Колочаві не було нічого, а вже є "залізниця" з діючим паровозом, тоді як на історичній вузькоколійці було все, а зараз мало що залишилося. Як приклад того, як варто будувати,а не руйнувати...
Тому облишмо суперечки про історичність, натомість спробуймо помітити і донести до влади цей добрий прецедент.
railway 2013-08-24 / 21:14:31
Який зв'язок Боржавської залізниці із кількома метрами рейок та шпал в колочавському скансені?
Може в Колочаві намагатимуться зберегти Байкало-Амурську залізницю? Чого б ні? Або якусь залізницю в Ботсвані чи Конго? :)
васман 2013-08-24 / 17:28:22
Адмін, а як вам заголовок на кшалт " аби рушив поїзд из Кушниці на Иршаву, спершу мусять пустити 850 м штреки у Колочаві"
Віт 2013-08-24 / 17:12:32
Глобус Закарпаття? )) ну-ну... розумники блін...
Адмін 2013-08-24 / 16:43:18
Чудово знаємо, де Колочава, а де Боржава. Просто, якщо ви не зрозуміли, йдеться про підходи до справи. Такий підхід, як у Колочаві - історично-туристично-атракційний - міг би стати прикладом того, як можна задіяти Боржавську вузькьколійку.
васман 2013-08-24 / 16:06:54
де Колочава, а де Боржава? хоч либи на глобус закарпаття глянули