Прес-служба привертає увагу події майже річної давності, коли Іршавська районна рада звинувачувала регіональне відділення Фонду державного майна України по Закарпатській області в незаконній приватизації залишків вузькоколійної залізничної дороги, що колись проходила між селами Приборжавське та Кушниця Іршавського району.
Публікаціями до приватизації цього об’єкта була привернута увага правоохоронних органів, якими була проведена відповідна перевірка. Крім того, у Фонді державного майна України була створена комісія, до повноважень якої входило перевірити законність приватизації того, що залишилось від 15 км вузькоколійки після її розкрадання.
Жодна із перевірок, каже прес-служба, не виявила порушень, допущених регіональним відділенням при приватизації залізничної дороги від станції Приборжавське до станції Кушниця.
Після розгляду справи у Закарпатському окружному адміністративному суді, куди Іршавська районна рада звернулась із позовом про визнання дій та рішень регіонального відділення протиправними та їх скасування, було винесено вердикт – відмовити у позові Іршавській районній раді до регіонального відділення ФДМУ по Закарпатській області, Фонду державного майна України та третьої особи – покупця вузькоколійки. Постанова Закарпатського окружного адміністративного суду залишена в силі Львівським апеляційним адміністративним судом.
Прес-служба РВ ФДМУ по Закарпатській області наголошує на тому, що «приватизація частини вузькоколійки між селами Приборжавське та Кушниця принесла у бюджет держави більше 410 тисяч гривень, зупинила її розкрадання, нищення та руйнування. Крім того, до державного бюджету перераховано майже 130 тис. грн., відшкодованих АТЗТ «Довжанський лісокомбінат» збитків, заподіяних неналежним утриманням державного майна».
Натомість, замовчується, що рейки унікальної туристичної атракції було продано за ціною, нижчою від вартості металобрухту, а фірма, яка виграла приватизаційний конкурс, одразу приступила до їх демонтажу, фактично знищуючи унікальний туристичний об’єкт.
"Спроба грубої піар-акції деяких керівників Іршавщини виявилась невдалою, – кажуть у прес-службі. – Доречно високопосадовцям піаритись на добрих справах, досягненнях (яких, на жаль, немає), збудованих і збережених об’єктах інфраструктури, а не займатись дешевим популізмом."
Закарпатець 2012-07-29 / 12:10:24
"приватизація частини вузькоколійки принесла у бюджет держави більше 410 тис. грн.", а умілим ділкам, за грубими розрахунками, вона принесла біля 2 млн. грн. напевно декотрі "державні мужі регіонального рівня" менше дбають про державний бюджет ніж про особистий... на жаль... з такими "добрими ділами" все державне майно регіону по ниточці розтягнуть (((
Олег Іванович 2012-07-28 / 23:34:24
Регіональне відділення фонду держмайна - лохи. В.Андрусь - на своєму місці.. він главний )
роман 2012-07-24 / 21:51:08
всі вони СВОЛОЧІ. потім роззявляють роти і слюни пускають, що в Європі такі дороги діють. ДЕБІЛИ. Хтось дістав хороший відкат.
Бестія 2012-07-24 / 20:44:52
Цікаво, чи змогли б керівники фонду держмайна подивитись в очі людям, батьки та діди яких в складчину будували цю вузькоколійку і потім десятки років виплачували кредит, виданий на будівництво. Вузькоколійка належить громадам сіл! Громадам, які будували цю залізницю! Чому влада так нахабно розпоряджається людським майном?
Руйнівникам історичної спадщини 2012-07-24 / 20:34:19
Цинізм та відверта наглість представників Фонду держмайна просто вражають. Так просто продати об'єкт історичної та технічної спадщини на металобрухт і при цьому заявляти що вони "..принесли у бюджет держави більше 410 тисяч гривень, зупинили її розкрадання, нищення та руйнування..." - це вершина людського ідіотизму. Вони самі не можуть збагнути, що таким чином вузькоколійку знищили і зруйнували? Боржавська вузькоколійка коштує мільйони гривень, а якщо враховувати її історичну цінність - вона взагалі безцінна. Шановний фонд держмайна та особисто Андрусь В.В. - кого ви дурите і кому лапшу вішаєте на вуха?! Чи ви таким чином відробляєте свій відкат?!
Адмін 2012-07-24 / 16:59:42
До 111 А ви де побачили тут нашу агатіцію за продаж вузькоколійки? І, тим більше, яким боком це можна притулити до виборів?
Мукачівський ресурс відношення до цієї інформації немає, ми інформуємо про ситуацію своїх читачів? цитуючи прес-службу РВ ФДМУ, а нашу позицію сформульовано в передостанньому абзаці інформації. І ми єдиний ресурс, який не передер тупо інформацію прес-служби.
Боротьба за вузькоколійку триває. І в цьому плані всі небайдужі? як і раніше? можуть розраховувати на підтримку Закарпаття онлайн.
Ігор Баран 2012-07-24 / 16:45:58
Для 111 - певно цитують, бо подають позиції сторін. Але не сумніваюсь, що "аж 130 тис грн" можна спокійно таким обєктом заробити за один туристичний сезон.
Тобто, туристичний ( тай історичний )обєкт по факту с..ли.
А керівники іршавщини все ж зробили спробу щось врятувати
111 2012-07-24 / 15:11:22
"Спроба грубої піар-акції деяких керівників Іршавщини виявилась невдалою, – кажуть у прес-службі. – Доречно високопосадовцям піаритись на добрих справах, досягненнях (яких, на жаль, немає), збудованих і збережених об’єктах інфраструктури, а не займатись дешевим популізмом."
І Ви, шановна редакціє, заради цієї цитати передрукували маткеріал із ***********. Якщо мені не зраджує пам'ять Закрапаття онлайн стояло за збереження вузькоколійки!? Чи може виборами запахло?
2012-07-24 / 14:14:11
Чому ся радуєте. ош опять у нас "законно" продали штрек.