Темою акції соціальної реклами, яка запланована на липень-серпень, стане: "Толерантність: давайте жити дружно". Під толерантністю Асоціація зовнішньої реклами вважає неприйняття будь-якого прояву дискримінації: за расовою, релігійною, статевою ознакою, проте підкреслює, що пріоритетом користуватимуться роботи загального характеру, що не стосуються окремих груп населення. Асоціація приймає сюжети цієї соціальної реклами від рекламних агентств до 21 червня. Рішення про переможця конкурсу, чиї сюжети розмістять на рекламних продуктах у рамках акції, прийматимуть члени Асоціації в режимі закритого голосування.
За повідомленням Асоціації, велика частина рекламних продуктів буде розміщена в Києві: по 200 біг-бордів і сіті-лайтів. Матеріали, що залишаться, розвісять на вулицях Луганська, Полтави, Одеси, Запоріжжя, Дніпропетровська і в містах Закарпаття.
Кореспондент
31 травня 2007р.
Теги: