Пропозиція про створення комітету, висунута представником партії Фідес Дюлою Будаї (Budai Gyula), була затверджена 273 голосами "за", проти 52 голоси і 3 утрималися.
Комітет повинен буде оцінити продаж держпакету акцій Malev в період з 2004 по 2006 рік, вартість активів компанії та ступінь дотримання державних інтересів у ході приватизаційного процесу.
Крім цього, Дюла Будаї запропонував оцінити роль колишнього міністра фінансів Петера Оско (Oszko Peter), який в 2011 році став членом ради директорів бюджетної авіакомпанії Wizz Air.
Комітет, до складу якого увійшли чотири делегати від правлячої партії Фідес, по два делегати від соціалістичної партії та радикально націоналістичної партії Jobbik, і по одному делегату від партії LMP і християнських демократів, повинен буде протягом 180 днів підготувати відповідну доповідь і представити її на розгляд парламенту. Комітет матиме право проводити слухання і запитувати необхідні документи. Ті ж, хто буде запрошений на ці слухання, будуть зобов'язані на них з'явитися та подати всі необхідні документи.