Серед проблем, що відзначені:
На думку керівника "Турінформ Закарпаття" Олександра Коваля, відсутність кваліфікованих гідів зі знанням німецької та польської мов стримує розвиток ринку екскурсійних послуг Закарпаття. Сьогодні німецькомовні туристи транзитом, через Закарпаття, прямують на Львів. Завданням на 2012 рік, разом з львівськими туристичними операторами, що продають Львів, є затримати їх увагу до культури та гастрономії Закарпатської області принаймні на одну ніч. У той же час, слід активно розвивати ринок польськомовних туристів, яких у Львівській області щорічно перебуває понад 200і тисяч. Для Закарпаття, за умови розвитку спроможності та активної реклами на польському та львівському ринку, це може бути 5-10% ринку, або 10-20 тисяч туристів на рік, тривалістю 1-2 дні. Закарпаття має усі можливості стати частиною нового туристичного кільцевого маршруту "Краків-Львів-Ужгород-Високі Татри-Краків", який можна активно просувати не лише у 2012 році, коли основна увага буде привернута до міста Львів, але й у 2013-му, коли словацьке місто Кошиці стане європейським містом культури. Загальна довжина маршруту – близько 1 тисячі кілометрів, тривалість – 5-7 днів. Унікальністю маршруту можуть стати природа, культура, традиції, життя та побут людей.
Ольга Біла, Туристичні новини