16 лютого цього року голова Рахівської райдержадміністрації та міський голова Рахова отримали офіційне повідомлення від начальника залізничної станції "Рахів» про те, що із введенням нового графіка руху пасажирських потягів з травня цього року відміняється потяг № 605/606 сполученням "Львів-Рахів". Це повідомлення викликало величезний негативний резонанс серед майже мешканців району, депутатів сільських, селищних і міської рад та керівників закладів оздоровчої, туристично-рекреаційної сфери, які щорічно надають послуги понад 120 тисячам відпочиваючих із інших регіонів України. Адже будь-якого іншого залізничного сполучення із Україною та Європою район немає. Саме тому депутати обласної ради від Рахівського району й ініціювали звернення до керівництва Львівської залізниці.
«Звертаємо Вашу увагу, що у випадку відміни руху потягу за маршрутом "Львів-Рахів" відбудеться не поліпшення розвитку та використання туристичних, рекреаційних і лікувальних можливостей Рахівського гірського регіону, а навпаки, його значне погіршення.
Враховуючи наведене вище просимо Вас, як керівника державної структури, вирішувати окремі фінансово-економічні питання об’єднання не за рахунок мешканців депресивного гірського району, а використовувати надані законом України «Про статус гірських населених пунктів в Україні» важелі щодо державних гарантій у виділенні "Львівській залізниці" бюджетних коштів на розвиток і зміцнення матеріально-технічної бази пасажирського транспорту, який обслуговує горян», - йдеться у тексті запиту.
Також депутати пропонують завершити реконструкцію вокзалу у Рахові. Ще у 2008 році Державне територіально-галузеве об’єднання "Львівська залізниця", враховуючи аварійний та непридатний для обслуговування пасажирів стан, розпочала реконструкцію вокзального комплексу станції "Рахів". Передбачалося, що протягом двох років будуть виконані роботи із реконструкції будівлі вокзалу, пасажирських платформ, верхньої будови колії, зовнішнього електричного освітлення та інженерних мереж. Однак, станом на лютий 2012 року виконано лише половину із запланованого – влаштовано покрівлю будівлі, добудовано її торцеву частину, відремонтовано приміщення чергового по станції, змінено верхню будову колій.
«В минулому році взагалі ніякі будівельно-монтажні роботи не проводилися. Каса знаходиться у пристосованому і непридатному для цих цілей приміщенні. Потенційні пасажири не мають змоги зайти у зал для очікування і вимушені перебувати за межами вокзалу, практично на вулиці і під відкритим небом. Цілком зрозуміло, що в такій ситуації вони не користуються послугами залізниці, а використовують інші види транспорту. Це також є одним із головних факторів утворення штучної "збитковості" пасажирських перевезень. Відповідно до зазначеного переконливо просимо Вас вжити заходи щодо завершення протягом 2012 року запланованої реконструкції вокзального комплексу станції "Рахів"», - йдеться у запиті.
Запит підтримали 94 депутатів Закарпатської обласної ради. Документ направлено на розгляд начальнику Державного територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця» Богдану Піху, - повідомили Закарпаття онлайн з прес-служби Закарпатської облради.
фанат залізниці 2012-03-03 / 10:33:37
А рахівський поїзд (Раховоз) взагалі тягає тепловоз М62.
Железнічарь 2012-03-03 / 10:31:14
Хто поставив таке неадекватне фото? Дизель-поїзд RVR ( Латвійського вробництва) ніколи не їздив на Закарпатті.В нас їздять Д1 угорського виробництва депо приписки Королево, а Рахові Д1 з депо Коломия або Івано-Франківськ.