Деякі західні ЗМІ поспішили заявити, що незвичайна модель улюбленої дітьми ляльки культивує моду, "принижуючи достоїнство жінки". Сама паранджа може закріпити у свідомості дітей "образ жінки як символу гноблення".
Барбі - торговельна марка американської фірми Mattel. Однойменна лялька для дівчаток була вперше випущена в 1959 році.
Сьогодні ляльок Барбі продають у більш ніж 150 країнах світу. Барбі стала образом, що втілив у собі дитячі уявлення про красу, стильність, чарівність і успіх. У світі випускається величезна кількість Барбі-клонів - як піратських ляльок, так і офіційних аналогів. Такою лялькою стала й мусульманська Барбі Фулла, що користується величезною популярністю в країнах Сходу, а в Японії з 1982 по 1985 рік вироблялася за ліцензією Mattel японська Barbie, що стала згодом лялькою Jenny - лялькою із зовнішністю в стилі аніме.