У 2011 році в британських крамницях з'являться перші "цукерки краси", які, якщо вірити рекламі, "зможуть зробити красенем кожного".
Ласощі вигадала дантист з Бразилії Крістіана Аркангело. Цукерки "Beauty Candy", які є частиною бренду Beauty'in, вже продаються в цій країні і користуються неабияким попитом.
За словами розробників, цукерки поліпшують здоров'я і настрій, загальмовують процес старіння і можуть чудово впоратися з проблемами шкіри. Продукт не містить жиру, консервантів, цукру та соди. Калорійність цих цукерок дуже незначна, натомість вони насичені колагеном і вітамінами. До речі, їх рекомендується вживати з однойменним напоєм.
Однак експерти не у захваті від льодяників. Вони побоюються, що їхній продаж може призвести до появи масових серйозних проблем із зубами.
А багато батьків стурбовані тим, що солодощі перестануть приносити дітям радість, і будуть сприйматися як ліки.
"Я не хотів би, щоб мої доньки купували ці цукерки з думкою стати більш привабливими. Цукерки та інші солодощі повинні приносити радість, а не сприйматися як ліки", - заявив 46-річний батько чотирьох дітей.
Окрім усього іншого, довести, що, з'ївши 150-грамову пачку цукерок, ви станете більш красивішим, практично дуже важко.