Про це Закарпаття онлайн повідомили у Регіональному відділенні Фонду державного майна України по Закарпатській області.
Довжина колії становить 15 кілометрів. Розташована вона між станціями Приборжавське та Кушниця Іршавського району Закарпатської області.
Денис Д. 2010-12-10 / 16:19:00
...з запізненням даю комент ...
але скільки вже не говорено, пропоновано, організовано ...залізниця вмирає. Скільки "патрвотів" вже посиділи на керіних посадах - а віз і нині там...
То може доля наша така...
ЧИТАЧ 2010-12-02 / 11:56:00
Таке ми покоління, батьки будували, а ми руйнуємо, питається, хто ми, куда ми?!?!
местный 2010-12-01 / 10:07:00
2Пан Баклажан: "Про нашу вузькоколійку... писали десятки журналістів,по кілька разів кожен...І яка реакція? Та жодної"
угу. власти дела нет, потенциальным инвестором неинтересно - вложения значительные, отдача через длительное время (а им бы хотелось, чтоб миллионы и сейчас).
"От тому й звертаються згодом журналюги до "фестивалів самогонки з круплів" - да-да-да... и выдавливают из себя всякую чухню напоказ, тихо про себя матюкаясь...
ярослав орос 2010-11-30 / 21:57:00
до пана баклажана:
даруйте пане олеже (супруненко)...
ярослав орос 2010-11-30 / 21:48:00
до пана баклажана:
сашко, видається мені, що добрий ви чоловік і журналіст не кручений...
побільше б таких...
тримайтеся...
дасть Бог, побачимось...
Пан Баклажан 2010-11-30 / 21:09:00
Ех, пане Орос!
Та хіба ж цю тему не підіймали? Про нашу вузькоколійку, певно,писали десятки журналістів,по кілька разів кожен.
Я особисто пам"ятаю принаймні три власні статті у різні видання, зокрема, до "Дзеркала тижня":
"Навіщо виколупувати родзинку з короваю?"
http://www.dt.ua/3000/3900/66395/
І яка реакція? Та жодної. От тому й звертаються згодом журналюги до "фестивалів самогонки з круплів", бо там хоч поїсти можна. І нерви не псуєш собі.
ярослав орос 2010-11-30 / 19:13:00
ось тут, пане баклажан, і маєте тему для журналістського матеріалу...
гадаю, ви наразі з денисом доброю в темі...
вперед, хлопці...
Пан Баклажан 2010-11-30 / 17:26:00
для прф:
я бачив ту дорогу, від Берегова, через Хмільник, до Іршави і Кушниці. Так, вона частково розібрана, але полотно можа поновити, якщо було б бажання. Коли вже знімуть, то потім відродити буде нереально. А як було б добре мати атракційну дорогу через Довге (в якому замість тублікарні влаштувати в палаці музей та культурний центр для Іршавщини), а потім - аж у гори, до Броньки і Кушниці. Подумайте - 100 років люди фактично без техніки примудрились збудувати цю дорогу, а нині за 20 років не може ніхто дати ладу...
Kergudu 2010-11-30 / 17:01:00
То йдемо на рейки? Цікаво по чім сьогодні благородний метал (сталь)?
pfr 2010-11-30 / 16:37:00
вона вже давно в брухті від самої Іршави. ФДМ цю ділянку продає, бо вона - у власності лісокомбінату, решта належить УЗ
Пан Баклажан 2010-11-30 / 16:27:00
Не знаю, радіти цій новині чи бити в набат.
Якщо її куплять, аби мати зиск саме як з атракції "Кушницька Аньця" - то це благо. Якщо ж розберуть на металобрухт, то хоч йди та лягай на рейки.