"Зараз завершується тендер. На жаль, це вже повторний тендер, тому що перший був закінчений невдало, вірніше, не було фінансової заявки. Ось зараз повторний тендер завершується, сподіваємося, що до кінця року "Укрзалізниці" вже зможе оголосити переможця ", - повідомив представник банку.
За його словами, заявки від учасників вже прийняті, на даний момент проводиться їх оцінка. М. Магалецький не назвав кількість учасників, посилаючись на процедуру.
Він зазначив, що даний тендер передбачає вивчення фінансових пропозицій, вибір підрядника будівництва тунелю.
Щодо тендеру, оголошеного ЄБРР навесні цього року на закупівлю вагонів для "Укрзалізниці", М. Магалецький повідомив, що тендер уже завершений. Він висловив припущення, що результати будуть озвучені в найближчі тижні. "Озвучити, як замовник, має" Укрзалізниця "", - сказав він.
Довідка : "Укрзалізниця" з 30 серпня 2007 року приступила до проектування будівництва Бескидського тунелю в Закарпатській області, розвідці рельєфу і геодезичних робіт.
1 грудня 2006 Верховна Рада України ратифікувала Закон "Про ратифікацію Гарантійної угоди (Проект впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України) між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку", яка була підписана ще в серпні 2004 року.
Угода передбачає виділення кредиту "Укрзалізниці" на суму 120 млн. дол Кредит надається на 15 років під 4-6%. При цьому 47 млн. дол коштів за цим проектом буде спрямовано на впровадження швидкісного руху - закупівлю сучасних пасажирських вагонів, 29 млн. дол - на закупівлю шляхової техніки, 40 млн. дол - на будівництво в Закарпатті Бескидського тунелю, який входить до 5-й пан'європейський транспортний коридор (Італія - Словенія - Угорщина - Словаччина - Україна - Росія), решта коштів - на проектні роботи по тунелю (2,8 млн. дол) і комісію за відкриття кредиту (1,2 млн. дол ).
Загальна вартість проекту становить 200 млн. дол, з них 120 млн. дол - кошти ЄБРР, 80 млн. дол - кошти "Укрзалізниці". Погашення кредиту ЄБРР має здійснюватися також за кошти "Укрзалізниці".
У червні 2008 року "Укрзалізниця" оголосила процедуру передкваліфікації з проектування Бескидського тунелю. Зокрема, передбачається реконструкція тунелю з будівництвом під'їзних шляхів, будівництво нового двоколійних залізничного тунелю протяжністю 1 км 822 м.
Європейський банк реконструкції та розвитку розраховував, що реалізація проекту Бескидського тунелю в Закарпатській області розпочнеться вже в кінці 2009 року.