Як повідомляє Департамент інформації Секретаріату КМУ, про це глава українського уряду заявив під час зустрічі з прем'єр-міністром Республіки Угорщина Віктором Орбаном.
"Я пропоную вже у першому кварталі провести таке засідання, і на цьому засіданні розглянути весь комплекс питань", - відзначив Микола Азаров. Глава уряду Угорщини підтримав цю пропозицію і погодився на проведення засідання у Києві.
На думку Миколи Азарова, активізувати двосторонні відносини сторони можуть через спільні проекти у транспортній сфері, зокрема, і в рамках "Дунайської ініціативи". Крім того, Микола Азаров вбачає можливим участь Угорщини в проекті будівництва ширококолійної залізниці з Росії до Австрії, швидкісного експресу "Будапешт-Закарпаття".
У ході зустрічі прем'єр-міністр України запропонував угорській стороні створити спільні пункти пропуску на кордоні України і Угорщини для вантажних перевезень і пасажирського сполучення між Будапештом і містами Закарпаття: "Наше спільне завдання створити пункти пропусків на кордонах". При цьому він зазначив, що є домовленість з російським керівництвом про створення спільних пунктів пропуску на кордоні з Росією. "Це буде широкий перехід з новітнім обладнанням та електронною базою даних, що дозволить скоротити час перетину кордону до 1 хвилини", - зауважив він.
Крім того, за словами Миколи Азарова, Україна може співпрацювати з Угорщиною в оборонній, атомній та енергетичній сферах. Зокрема, Україна може постачати для угорських атомних електростанцій відповідне устаткування. Що стосується співпраці в енергетичній сфері, то Глава українського Уряду пропонує Угорщині участь у модернізації української ГТС. При цьому він запевнив свого угорського колегу в надійності транзиту російського газу до Європи територією України.
У свою чергу прем'єр-міністр Республіки Угорщина Віктор Орбан підтримав пропозиції Миколи Азарова, наголосивши, що двостороннє співробітництво має бути прагматичним і предметним. За його словами, актуальність оновлення пунктів переходу на кордонах між Україною та Угорщиною посилюється ще й в світлі інтегрування України до ЄС. Віктор Орбан також висловив зацікавленість угорського бізнесу в інвестуванні українських проектів. "Ми були б раді, якщо б угорські інвестори отримали таку можливість", - відзначив він.
? 2010-11-15 / 13:07:00
Не дешевше буде продовжити європейські стандарти розмірів залізниці до Унгвару та Мункачу. Загалом 20-30 кілометрів. Ніж тягнути петровську залізницю до самого Відня (понад 500 км) ?
Хто дасть на це кошти ? Австрія чи Угорщина? Нісенітниця. Їм ітак добре.
Може Україна?! Здається, перш за все вітчизняні олігархи-експортери зацікавлені в цьому, а також Росія, але чи поділяться ???
І я не вірю, що поділяться !
Найкраще ж, продовжити європейські стандарти розмірів залізниці до перевалів (2-3)
і, відповідно, створити там необхідні модерні «перевалочні» станції (не знаю їх правильну назву), подібні, але модерніші тієї, що зараз діє в Чопі. Гірські райони економічно завжди були депресивними (Ужок, Воловець, Ясиня). Нові робочі місця тут незавадять і тільки прийшлися би до нагоди.
Якщо вже премєр України представляє Партію Р Е Г І О Н І В …, або може інтереси грошових мішків - олігархів та сусідки Росії ?