Форум туристичних підприємств в основному був присвячений виїзному туризму – до ОАЄ, Туреччини, Єгипту та інших екзотичних країн. На цьому зібранні фактично був повністю відсутній український туристичний продукт.
На осінній Міжнародній туристичній ярмарці, що проходила в Експоцентрі, було представлено туристичні підприємства як України, так і зарубіжжя. Хочеться зазначити, що площа виставки була майже вдвічі меншою за попередні, де яскравими та великими за площею стендами були представлені такі країни як Польща, Словаччина, Швейцарія.
Відомі в Україні туроператори теж були представлені на цій виставці. Але, знову-таки, презентація національного туристичного продукту на цьому фоні була досить скромною. Закарпатська область була представлена на стендах управлінням туризму Закарпатської ОДА, підприємством Інтурист-Закарпаття, ЗАТ "Закарпаттурист", туристичним комплексом " Воєводино".
Скромне представництво закарпатського туристичного продукту в оригінальний спосіб старався компенсувати директор готелю Інтурист-Закарпаття О.Доктор – він рекламував особисто гостинність закарпатців за допомогою вина від Олександра Ковача, що і приваблювало до стенду багатьох зацікавлених.
Денис Добра, для Закарпаття онлайн