Рішенням № 1620 ХІV сесії V скликання Хустської міської ради затверджено міську Програму оздоровлення і відпочинку дітей та учнівської молоді на 2010 рік.
Даним документом затверджено план фінансування оздоровчих послуг, а саме:
- 210 000 грн. - на харчування дітей у шкільних відпочинкових таборах з денним перебуванням (для 1870 учнів);
- 30 000 грн. - на харчування учнів гімназії-інтернату у шкільному таборі відпочинку (200 учнів);
- 300 000 грн. - на закупівлю путівок у стаціонарні оздоровчі табори для дітей переможців, призерів міжнародних, всеукраїнських, обласних етапів предметних олімпіад, творчих конкурсів, спортивних змагань та для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (для 150 дітей);
- 16 000 грн. - на закупівлю путівок для відпочинку за кордоном для призерів ІV етапу всеукраїнських предметних олімпіад (для 3-ьох учасників).
З метою забезпечення більш якісного харчування у шкільних таборах залучено додаткові кошти батьків в сумі 52290 грн.
На виконання міської Програми 18 травня 2010 року прийнято рішення виконавчого комітету Хустської міської ради № 303 "Про оздоровлення та відпочинок школярів загальноосвітніх шкіл міста у 2010 році ". Даним рішенням затверджено конкретні заходи Хустського міськвиконкому щодо організації відпочинку та оздоровлення дітей шкільного віку у 2010 р., склад міського штабу з організації літнього оздоровлення школярів, список відповідальних осіб, закріплених за дитячими оздоровчими закладами м. Хуст, мережу літніх оздоровчих таборів.
Як повідомили Закарпаття онлайн у Хустській міськраді, оздоровленням у 8 шкільних таборах з денним перебуванням охоплено 2006 дітей. Разом з тим, на території міста функціонує стаціонарний оздоровчий табір при спецшколі - інтернаті для дітей зі зниженим слухом, в якому оздоровлюються 40 дітей; тривалість оздоровчої зміни в даному таборі - 21 день. Тривалість відпочинкових змін у шкільних таборах, що функціонували при загальноосвітніх школах - 14 днів.
Всього оздоровленням у шкільних таборах охоплено 58,5% дітей шкільного віку.
Вартість харчування школярів у шкільних таборах в середньому складала 10грн.41коп.
Ооздоровлено 23 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 53 дітей-інвалідів, 224 дітей з малозабезпечених та багатодітних родин, 15 дітей з групи "ризику ", 118 талановитих та обдарованих дітей, 260 дітей охоплено туристсько-екскурсійними подорожами по визначних та мальовничих куточках рідного краю.
З 21 липня 2010р. по 03.08.2010р. 100 учнів-переможців та призерів обласних етапів Всеукраїнських предметних олімпіад, творчих конкурсів, спортивних змагань та інших масових заходів оздоровлено у дитячому оздоровчому таборі "Червоні вітрила " смт. Заозерного (м. Євпаторія, АР Крим). Вартість однієї путівки 1820 грн. Всього для придбання 100 путівок з міського бюджету виділено 182 000 грн.
31 липня 2 учнів гімназії-інтернату, які є призерами ІV етапу Всеукраїнських предметних олімпіад, виїхали на оздоровлення у Міжнародний дитячий табір "Чавдар" (Болгарія). Вартість однієї путівки складає 3869 грн. Всього виділено з міського бюджету 7738 грн.
05.08.- 18.08.2010р. ще 50 учнів міських шкіл із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування (19 учнів), дітей із багатодітних сімей 6 учнів, дітей, які є призерами обласних масових заходів (25 ) теж оздоровляються у дитячому оздоровчому таборі "Червоні вітрила " смт. Заозерного (м. Євпаторія, АР Крим). Вартість однієї путівки 1820 грн. Всього на придбання 50 путівок з міського бюджету виділено 91 000 грн.
Загалом на організацію літнього оздоровлення у 2010 році з міського бюджету профінансовано 494932 грн.
Всього літнім оздоровленням охоплено 2211 школярів міста (включаючи учнів спецшколи для дітей зі зниженим слухом), що становить 63% від загального числа школярів (за винятком учнів 11-х класів).