"Для підвищення рівня прокачки блакитного палива в газопроводах необхідні турбіни, які раніше успішно випускав наш Турбогаз. Знаю, що в Російській Федерації також є подібне підприємство. З перших домовленостей між урядами України та Росії важко судити, наскільки наше підприємство буде конкурентоспроможним. Відзначу, що обласна влада надала свої пропозиції Кабміну щодо залучення Турбогазу до відповідних міжурядових програм.
Щодо Механічного заводу. У 2003 році йшла мова про залучення цього підприємства до будівництва залізничних вагонів. Наразі важко спрогнозувати, скільки цьогоріч держава виділить коштів Укрзалізниці на закупівлю таких м'яких вагонів. Але, однозначно, перспективи у заводу є.
Важча ситуація на Дубівському вертолітному заводі. Прикро визнавати, але 70% цього заводу вже передано на металобрухт. Коли три роки тому призначали директора підприємства, то говорилося, що будуть залучені інвестиції. Нині ми направили туди відповідні служби, аби перешкодити вивозу обладнання на металобрухт. Водночас, я далекий від думки про те, що на залишках обладнання 30 - 40-річної давнини нині можна випускати конкурентоспроможний продукт. Але питання потребує вирішення, адже ми повинні думати про зайнятість населення району.
Чергове засідання Ради регіонів, як відомо, відбудеться у Львові. Там я, по-перше, планую порушити питання (маю конкретні пропозиції) щодо відновлення діяльності Вільних економічних зон. Тут слід зрозуміти, що створення робочих місць сьогодні може бути лише через інвестиційні програми. Просто так на Закарпаття інвестор не йтиме. Адже вільні економічні зони - це пільгове оподаткування, повернення ПДВ та багато іншого. Відчуваю цілковиту підтримку Віктора Януковича. Тому переконаний, що це питання вдасться вирішити."