Про організацію виставок в області та особливості цьогорічного плану заходів розповів директор ТОВ «Сервіс міжнародних виставок і ярмарок «ЗАКАРПАТЕКСПО» Петро Голіцин. За його словами, Ужгород став справжнім виставковим містом. Сам Петро Голіцин зайнявся організацією таких акцій з 1990 року, але вже до кінця 90-х економічна криза в країні «посприяла» тому, що підприємцям стало не до маркетингу та іміджевої реклами. Проте не так давно виставкове життя Закарпаття активізувалося: у 2005 році успішним виявився проект «Турє’вроцентр Закарпаття», минулого року організаторам вдалося залучити ще більше підприємців туристичної галузі—107 фірм та ще десятки представників сільського зеленого туризму.
Успішна промоція туристичного продукту, переконаний начальник управління з питань євроінтеграції, туризму та курортів ОДА Олександр Марченко, посприяла тому, що за останні два роки потік туристів на Закарпаття збільшився майже на 50%. Цьогорічна туристична виставка ще більш підвищила свій статус: з всеукраїнської стала міжнародною. Крім того у 2007 році заплановано ще 5 виставок, три з яких об’єднано в одну велику—«Банк 2007», «Зв'язок і комунікація 2007» та «Compinfo 2007» ( 23-26 травня), «Будівництво 2007» (1-4 березня) та Expo Uzhgorod 2007.
Петро Голіцин, який є організатором та проектантом більш, ніж 50-ти різноманітних виставкових заходів скаржиться на те, що в області не існує сучасного просторого виставкового центру, який дозволив би примати численних учасників з-за кордону. Петро Голіцин бачить місце розташування такого комплексу в районі недобудованого базару по вул..Белінського, або ж на місці паркування за будинком облдержадміністрації. Олександр Марченко ж пропонує інший підхід—будівництво цілого виставковового містечка у межах 25-ти кілометрової зони поблизу Ужгорода, наприклад—біля Чопа. Проте через відсутність коштів все це залишається поки у проектах.
А зацікавленість до ужгородських експозицій велика—на цьогорічну «будівельну» виставку вже зголосилися більш, ніж 80 фірм з України, Білорусі, Австрії, Росії, Угорщини, Італії тощо. «За кількістю та якістю проведення виставок ми знаходимося на одному рівні з Одесою—великим портовим містом. Підготовка наших заходів не поступається і столичним: перевага, до прикладу, туристичних виставок—ми пропонуємо вітчизняний продукт, а кияни здебільшого Єгипет, Туреччину та інші закордонні курорти»,-- каже Петро Голіцин.
09 лютого 2007р.
Теги: