За словами Клюєва, в 2007 році можна з'єднати західний і східний кордон України. За його даними, на будівництво дороги Київ-Глухів (напрям на Росію) заплановано фінансування в обсязі 1,1 млрд. грн., Київ-Харків - 200 млн. грн., Київ-Львів - близько 900 млн. грн. Як повідомив Клюєв, на будівництво дороги Львів-Ужгород, «залишилося закінчити 70 км», піде близько 250 млн. грн.
До кінця 2007 року ми цей перший транспортний коридор закінчимо і з'єднаємо автотрасами першої категорії західний і східний кордон України», - заявив віце-прем'єр.
Крім того, за словами Клюєва, в 2007 році вестиметься будівництво автодоріг від Харкова до Дніпропетровська та Павлограда. «І потім від Павлограда на Сімферополь ми розглядатимемо і оголошуватимемо конкурс на концесію, і з Сімферополя на трасу Одеса-Київ, в цьому напрямі теж оголошуватимемо конкурс на концесію», - повідомив Клюєв, додавши, що ділянка від Харкова до Дніпропетровська «Укравтодор» повністю профінансує і добудує, а на ділянку далі на Південь, щоб замкнути Дніпропетровськ-Сімферополь, і від Сімферополя замкнути на Одесу, а з Одеси на Київ і знову на західний кордон - буде оголошено два конкурси на концесію, передає «УНІАН».
Як повідомив глава Державної служби автомобільних доріг України «Укравтодор» Володимир Демішкан, в 2007 році планується залучити комерційний кредит в сумі 4,3 млрд. грн. Кредит планується залучити на такі об'єкти, як Київ-Москва на ділянці від Вертіївки до коридору з Росією, Донецьк-Дніпропетровськ на ділянках в Донецькій і Дніпропетровській областях, Київ-Харків на ділянці від Пирятина до Лубен. Крім того, на магістральні дороги і протизсувні заходи в Автономній республіці Крим, Київ-Одеса на ділянці від Червонознаменки до Одеси, обхід міста Луганськ, Київ-Ковель на ділянках в Київській, Житомирській, Рівненській і Волинській областях, Харків-Красноград-Новомоьковськ на ділянках Харків-Перещипино-Новомосковськ.
«ForUm»
05 січня 2007р.
Теги: