Під час всеукраїнського семінару-наради “Впровадження нових технологій ведення відбудовних робіт на залізницях України” майстри відбудовних поїздів Львівської магістралі не лише продемонстрували присутнім низку власних експериментальних розробок та новинок, але й злагодженими діями довели, що є найкращими в Україні. Залізничники з усіх куточків держави прагнуть переймати львівський досвід.
Як повідомили "Закарпаття online" у прес-центрі ДТГО "Львівська залізниця", головними учасниками наради-навчання були представники Головного управління безпеки руху та екології Укрзалізниці, заступники головних ревізорів залізниць України з відбудовних засобів і автотранспорту, ревізори з відбудовних засобів та керівники відбудовних поїздів.
Під час демонстрації техніки, порядку дій працівників, виконання показових вправ фахівці відбудовних поїздів Львівської магістралі вражали учасників злагодженістю, точністю та вмінням, а також продемонстрували надважливу здатність порозумітися з колегами без слів.
Відбудовники пояснюють свою вправність так: поєднання високого професіоналізму, дисципліни, грамотне управління, бажання якісно виконувати свою роботу та наявність досвіду виконання робіт в умовах надзвичайних подій (аварія під Ожидовом, ліквідація наслідків минулорічної повені, роботи у високогірних районах та ін.)
Сьогодні відбудовні поїзди Львівської магістралі оснащені високоефективними машинами та інструментами, майстри ж постійно пропонують нові цікаві розробки, вдосконалення, раціоналізаторські ідеї. Утілення новинок у життя завжди підтримують керівники залізниці. Завдяки наполегливості та ініціативності львівські відбудовники сьогодні здатні виконувати найскладніші роботи у будь-яку погоду та пору доби.
Уже найближчим часом на Львівській магістралі планують покращити роботу відбудовних поїздів за рахунок комп’ютеризації підрозділів.
Учасникам семінару львівські залізничники-відбудовники продемонстрували кілька унікальних операцій, які вимагають не лише високої кваліфікації, але й злагодженості у діях кожного працівника. Зокрема це і перевантаження вантажів вагою до 160 тон, коли застосовують відразу два крани, і робота унікального міні-крана "Павук", який має розмір усього 60 см, а піднімає вагу до 2,9 тонн, і гідравлічні ножиці, здатні різати метал товщиною до 10 мм.
За результатами семінару-наради львівських залізничників-відбудовників однозначно визнали кращими в Україні, а колеги з інших залізниць уже планують організовувати подібні навчання на своїх підприємствах.