— Олеже Івановичу, відомо, що фінансово-економічна криза найбільше вдарила по металургії та хімічній промисловості. Отож, висловлюючись спортивною термінологією, як тримаєте її удар?
— Напевно, наше підприємство є хорошим винятком із правила. Думаю, що нині дуже важко виживати тим вітчизняним флагманам хімічної індустрії, які випускають на експорт аміак і використовують у його виробництві дорогий природний газ як сировину. А нас це не стосується, і взагалі виробництво на "Інтерфілі" не є енергозатратним.
— Після того, як ваше підприємство освоїло торік випуск косметики, вважати його хімічним виробництвом навряд чи можна. Виходить, що ви випередили кризу...
— Чому? Наше підприємство зі сталими обсягами виробництва товарів побутової хімії. Ми цього профілю не позбулися і продовжуємо у співпраці з концерном "Хенкель" випускати мийні засоби та для чищення, емульсійні креми для взуття. А запуск в експлуатацію нової виробничої дільниці з випуску косметичних засобів збільшив наші можливості, і вона тепер дуже виручає нас. Ті обсяги, які ми постійно утримуємо, дають приріст виробництва і реалізації продукції близько 25 % щороку. Воно стало прибутковим і щоквартально сплачує до бюджету величезні суми податків, і це не може не радувати. Це означає, що ми працюємо стабільно. На підприємстві збережена кількість працюючих, яких сьогодні маємо 200 чоловік. Ми систематично збільшуємо розмір зарплати і виплачуємо її своєчасно. За 4 місяці поточного року середня зарплата на "Інтерфілі" становить 1,8 тис. грн., а загальна сума сплачених податків та інших обов'язкових платежів за цей час сягнула близько 4 млн. грн., що в кілька разів більше порівняно з відповідним періодом минулого року.
— Отож виходить, що "Інтерфіл" знову підійшов до свого професійного свята, так би мовити, в повній бойовій?
— Виходить, так. Але, зауважу, цього не було б без нашого головного досягнення.
— Якого?
— Головне, що ми накопичили величезний досвід роботи з іноземними партнерами. І тут треба обов'язково відзначити, що з нами, крім концерну "Хенкель", працюють такі.серйозні замовники, як компанії "Оріфлейм", "Лореаль", "Буржуа". Тепер ведемо ділові переговори ще з двома-трьома дуже крупними замовниками, співпраця з якими, вважаю, мала б розпочатися ще нинішнього літа.
Велика робота на підприємстві проведена й у інвестиційному плані. За останні 2-3 роки нами залучено ще близько 5 млн. евро іноземних інвестицій. Завдяки їм постійно розширюється асортимент продукції. Крім традиційних для нас мийних і засобів для чищення, на сьогодні випускаємо концентровані засоби для пом'якшення текстильних виробів — Silan, а також різноманітні шампуні, гелі для душу, котрі містять добавки вітамінів Д, Є, А та інших, гелі для волосся, креми, парфуми, аерозолі. Навіть антиперспіранти днями почали випускати. Одне слово, асортимент і номенклатура продукції збільшується щокварталу. Зі збутом — жодних проблем. Близько 70 відсотків продукції йде на внутрішній ринок, а 30 відсотків — на експорт.
Підсумовуючи сказане, напрошується однозначний висновок: навіть у час кризи наше підприємство діє успішно і процвітає.
— А це, Олеже Івановичу, гадаю, оптимізм і віру в завтрашній день у всьому колективі, яким керуєте, вселяє...
— Аякже. Насамкінець, скориставшись нагодою, хочу через "Новини Закарпаття" тепло привітати із професійним святом дружний і працелюбний колектив ТОВ "Інтерфіл", а заодно й усіх працівників хімічної промисловості Закарпаття та щиросердечно побажати всім їм та їхнім родинам міцного здоров'я, нових трудових звершень на благо України та нашого квітучого краю, добра й усіляких життєвих гараздів!
продавець 2009-08-11 / 18:36:00
Не знаю, як інша продукція, але крем емульсійний для взуття ЕМОЛАН фірми henkel був прекрасної якості, а вироб. ТОВ "ІНТЕРФІЛ" цей крем - жахливої якості. Це думка моїх покупців і моя теж.