За його словами, міністерство розробить концепцію такого державного об'єднання, оскільки у місцевих органів влади немає коштів для приведення їх до відповідного стану. "Ми повинні розробити програму їх модернізації, доведення до сучасного рівня злітних смуг для того, щоб забезпечити безпеку і підняття літаків нового покоління. Це поліпшить сервіс на авіаційному транспорті і підвищить рівень безпеки", - наголосив М. Рудьковський.
Так, стратегічно важливими для держави міністр вважає аеропорти Одеси, Харкова, Дніпропетровська, Донецька, Львова, Ужгорода та київські аеропорти, які на сьогодні перебувають у комунальній власності.
Як зазначив Рудьковський, поки що невідомо, в якій формі вони будуть існувати: «Що це буде – держхолдинг або інша форма - питання поки що не обговорювалося. Думаю, що Анатолій Колесник (заступник міністра з питань авіації – ред.) повинен розробити і внести відповідні пропозиції».
Тим часом міська влада Ужгорода винесла на наступне сесійне засідання Ужгородської міськради проект рішення, яким рекомендує депутатам відмовити Ужгородському аеропорту в пільзі на земельний податок. Для підприємства, котре в силу своєї специфіки, змушене мати у своєму розпорядженні велику земельну ділянку, таке рішення може стати великою проблемою. За незваженої політики влади обласного центру Закарпаття підприємство може і не дожити до своїх кращих часів. А без нього Ужгород має додаткові шанси перетворитися в глуху провінцію крайнього заходу України.
Міжнародний аеропорт "Ужгород" 4 класу ("Г"), приймає повітряні судна типу Ан-24, 26, 32, Як-40 та Як-42, Іл-18, Ан-12 та гелікоптери. Пропускна спроможність аеропорту на прийом та випуск – 1500 чоловік на добу.
Закарпаття online
17 листопада 2006р.
Теги: