Конференція відбудеться 26 березня 2009 р. об 11:30 в конференц-залі готелю "Закарпаття", вул.Кирила і Мефодія, 5, 2-й поверх
Запрошуємо представників ЗМІ відвідати конференцію з презентації результатів кластерного аналізу лісового сектору Карпатського регіону України.
На конференції буде представлено результати міжнародного співробітництва Швейцарії, України, Німеччини у проведенні першого в Україні Кластерного аналізу лісового сектору Карпатського регіону України. Лісовий кластер за обсягом реалізації продукції посідає четверте місце в регіоні серед інших галузей, а працевлаштовує біля 52 тис. чоловіків та жінок, що доводить важливе соціально-економічне значення цього сектору в економіці регіону. За результатами аналізу, існує значний потенціал для посилення позицій лісового кластеру у таких напрямках, як деревообробка, дерев’яне домобудування, туризм на базі лісових екосистем, переробка недеревинної лісової продукції. Завдяки розвитку цих напрямків можливо створити нові робочі місця, підвищити доходи населення та підвищити надходження в бюджет. Однак, це вимагає спільних координованих зусиль всіх зацікавлених сторін на різних рівнях: органів влади, бізнесу і місцевих громад.
Про результати Кластерного аналізу лісового сектору Карпатського регіону України розповість Орест Кійко, завідувач кафедри технології виробів з деревини Національного лісотехнічного університету України, керівник групи з проведення кластерного аналізу. Василь Устич, директор ТОВ "Закарпатський завод малих архітектурних форм" розповість про виробництво дерев’яних будинків як можливої складової кластеру. Про наступні кроки та можливості формування лісових кластерів у Закарпатті розповість Радміла Устич, Координатор сектору економіки Швейцарсько-українського проекту розвитку лісового господарства в Закарпатті FORZA, в рамках якого проводився кластерний аналіз лісового сектору Карпатського регіону України.
Довідка: Кластер – це група галузей та організацій, які взаємопов’язані відносинами купівлі – продажу, та / або які мають спільну інфраструктуру, замовників або персонал, та чия взаємодія сприяє конкурентній перевазі.