– Валерію Васильовичу, розкажіть, будь ласка, про ТзОВ «Карат Мотор». Якщо не помиляюся, це єдиний офіційний дилер «Тойоти» на Закарпатті?
– Це правда. ТзОВ «Карат Мотор» має дилерський договір із «Тойота Україна». Відтак у нашому салоні представлено весь модельний ряд «Тойоти», який акредитований у нашій державі. А це вісім моделей: «Yaris», «Auris», «Corolla», «Avensis», «Camry», «RAV4», «LC Prado» та «LC 200».
– А що маєте на увазі, коли кажете, що машини акредитовані в Україні?
– Думаю, не відкрию таємниці, коли скажу, що на території України, крім офіційних дилерів, є ще й так звані сірі. «Тойота» ж має заводи по всьому світі – в Об’єднаних Арабських Еміратах, Австралії, Туреччині, США тощо. І тому ті машини, які завозять сірі дилери, не тільки не підлягають гарантії, а ще й не призначені для українського ринку. Автомобілі «Тойота», придбані в дилерській мережі «ТОЙОТА УКРАЇНА», виготовлені відповідно до європейських стандартів безпеки, а також із обліком дорожніх і кліматичних умов України. Крім того, оригінальні запасні частини для автомобіля, зробленого для європейського ринку, істотно відрізняються від запчастин для американських або азійських комплектацій «Toyota».
Істотною перевагою офіційного дилера є гарантії на автомобілі на 3 роки або 100 тисяч кілометрів пробігу. Також ми повністю контролюємо процес доправлення автомобіля: з моменту його відвантаження із заводу до кінцевої передачі покупцеві. Офіційний дилер несе цілковиту відповідальність за схоронність автомобілів при перевезенні. Придбавши «сірий» автомобіль, покупець не знає, яким чином і в яких умовах машина транспортувалася в Україну, а ушкодження внаслідок порушень правил зберігання й перевезення можуть бути непомітні при придбанні й виявитися в процесі експлуатації.
У зв’язку з цим, на автомобілі «Тойота», придбані в неофіційних дилерів (навіть у тому разі, якщо мова йде про моделі для європейського ринку), заводська гарантія не поширюється. У разі виявлення заводських дефектів або несправностей, що виникли при транспортуванні, власник такого автомобіля залишається сам на сам із несправним авто без жодних шансів захистити свої права як споживача.
Наведу приклад, найчастіше в нашому сервісі ремонтуються американські й австралійські «Camry», придбані у «сірих» дилерів. У цих автомобілів швидко виникають проблеми з кермовим керуванням, амортизаторами, опорними підшипниками.
– А самої автівки покупцеві довго треба чекати?
– Маємо різні комплектації машин. Є такі авто, які постачаємо за 3–4 дні. Є й такі, які можна одразу купити в салоні. А інші треба чекати й до місяця. Все залежить від вимог клієнта. Поза тим, ми бачимо весь шлях машини від її комплектування в Японії й аж до доставки в Ужгород. Стосовно запчастин, то на них чекаємо 8–10 днів. Але найпотрібніші маємо й у себе на складі.
– А як, до речі, ставитеся до можливого підвищення ввізного мита на імпортні машини?
– На мою думку, це в рази зменшить дохід самої держави. Імпортери менше продаватимуть, відповідно, сплачуватимуть менше податків. От, для прикладу, наше підприємство. Тільки за минулий рік ТзОВ «Карат Мотор» сплатило їх близько мільйона гривень. А уявляєте, як ця сума росте в масштабах країни? Вітчизняного виробника треба підтримувати, але не в збиток бюджету.
– Нещодавно була презентована «Toyota Avensis» нового покоління. Розкажіть, будь ласка, про неї.
– Нова модель справді надзвичайна. Вона є наслідком плідної співпраці найкращих європейських інженерів-конструкторів і дизайнерів. Новий «Avensis» дуже добре розуміє свого водія і дозволяє по-справжньому насолоджуватися керуванням.
Крім того, новий автомобіль вироблений за європейськими стандартами. «Авенсіс» представлений у двох типах кузова – седан та універсал. «Викрійки» автомобіля робилися на півдні Франції – у європейському дизайн-центрі «Toyota ED2», а виробництво – в Англії.
На що звернете увагу відразу – це зовнішній вигляд машини – динамічний і потужний. Тільки-но водій сяде за кермо, він зможе переконатися в ефективності нової системи «Toyota Optimal Drive». Адже в її конструкції застосовані інноваційні природозберігальні рішення. А це означає, що відтепер буде забезпечуватися чітке співвідношення низької витрати пального й зменшення викидів вуглекислого газу в атмосферу.
Цікаво й те, що в Україні для «Авенсіса» запропоновано два нові бензинові двигуни об’ємом 1,8 и 2,0 літра. Причому вони вперше обладнані не тільки системою зміни фаз газорозподілу VVT-i, а й системою зміни ступеня відкриття впускних і випускних клапанів «Valvematic». Вона входить до комплексу «Toyota Optimal Drive», який має підвищити ККД двигунів. Тож автомобілі з цими двигунами стали ще динамічнішими.
Також нова модель має безліч систем безпеки. Це і 7 подушок (у тому числі для колін водія), й активні підголовники передніх сидінь, сигнал екстреного гальмування, педальний вузол. А зміни в геометрії підвісок дозволили ще й знизити шум і вібрації, поліпшити курсову стійкість і застосувати більш м’які покришки.
До того ж завдяки новій платформі збільшилася колія (на 45 мм передня і на 30 мм задня). Разом із тим передні стійки кузова посунуті на 110 мм вперед, задні – на 50 мм назад. Все це вкупі й зробило салон просторішим і світлішим. Що ж стосується матеріалів оббивки, то вони могли б прикрасити навіть автомобіль із преміум-сегменту.
А в найбільш дорогому виконанні «Avensis» – «Premium» – наші клієнти матимуть ще й систему безключового доступу та запуску двигуна «Smart key», електричний привід передніх сидінь і навіть керма, аудіосистему з 11 динаміками, панорамний дах. І це ще далеко не весь перелік.
Ліпше ознайомитися з новим «Авенсісом» ви зможете в нашому автосалоні в м. Ужгороді на вул. Собранецькій, 124, або звертайтеся телефонами (0312) 64-06-06 чи 8-050- 372-71-74.
Керецман Вася 2009-07-27 / 14:10:00
Ну шовгоре ти найлутший!!!!!!!!!!!!!!!!!!!