Цього року вирішено дещо змінити формат святкування Дня залізничника - у святкові дні керівники галузі планують зустрітися з колективами залізниць, особисто привітати їх з професійним святом та вручити галузеві відзнаки й нагороди кращим працівникам, взяти участь у святкових заходах з нагоди Дня залізничника.
Цього року Львівській залізниці вдалося значно покращити показники використання рухомого складу (вантажних вагонів та локомотивів): обіг вагона виконаний на рівні 4,05 доби (106,4% до 2005 року), прискорення склало 0,26 доби.
Вживаються заходи щодо заощадження ресурсів. Так, починаючи із квітня 2006 року в Локомотивному депо Львів на 5 тепловозах серії ЧМЕЗ встановлено систему обліку та контролю витрат палива “БІС-Р”. Впровадження системи “БІС-Р” дозволило зекономити за період експлуатації 6,8 тонн дизпалива.
Також цього року було введено в експлуатацію кілька нових потягів. Із 20 липня 2006 року за маршрутом Львів-УЖГОРОД щоденно прямує електропоїзд «Георгій Кірпа». Із 12 вересня цього року введений прискорений денний фірмовий поїзд “Київський експрес” сполученням Львів-Київ. Також, у 2006 році придбано 2 рейкових автобуси на залізничному ходу, які забезпечать перевезення пасажирів на дільницях, де недоцільно використовувати інший рухомий склад. Один із них, № 805/806 Львів–Ворохта, вже курсує із 30 вересня у самісіньке серце Карпат.
У 2006 році введено в експлуатацію після капітального ремонту вокзальні комплекси станцій Підзамче, Копиченці, Рокитно–Волинське, Турійськ, Снятин, Глибока Буковинська, СВАЛЯВА, Малинськ, Сколе, Старе Село.
Прес-служба Львівської залізниці
03 листопада 2006р.
Теги: