Виконком Ужгородської міської ради затвердив нові тарифи на міські пасажирські перевезення: «у зв‘язку із підвищенням рівня мінімальної заробітної плати, зростанням цін на паливо-мастильні матеріали, з метою приведення вартості проїзду у автобусах міського сполучення у відповідність з витратами на утримання автотранспорту та враховуючи клопотання приватних перевізників».
«Не погоджуюсь з подібними аргументами, бо на мій погляд, саме наполегливе клопотання зацікавлених перевізників могло призвести до різкого підвищення ціни. Вони посилаються на підвищення цін на бензин (в грудні 2008 та січні поточного року - ціни на бензин не зростали), хоча абсолютна більшість маршруток працюють на газі. Елементарні підрахунки показують, що матеріальні витрати на газ (ціна стабільна на рівні 2,64 грн.) майже в 3 рази менші, ніж на бензин. Більше того, маршрути за протяжністю не розмежовані, враховуючи те, що розрахунок цін здійснюється на всю протяжність, а більшість пасажирів проїжджають лишень частину шляху», - переконаний Голова Закарпатської обласної організації УНП Іван Габор.
«Підвищення ціни на проїзд не призвело до покращення якості обслуговування. Тобто, рух маршруток не контрольований, немає конкретного графіку руху, відповідної кількості облаштованих зупинок, автобуси перевантажені пасажирами, не здійснюється дезінфекція салонів. Цікаво, що в порівнянні з іншими обласними центрами у плані протяжності маршрутів і кількості населення у нашому найменшому обласному центрі України – ціни на проїзд прирівняні до цін у великих містах» - зауважує І. Габор.
За словами Івана Габора, позицію Виконкому Ужгородської міської ради потрібно переглянути, незважаючи на тиск деяких перевізників, адже у час економічної кризи для пересічного мешканця має вагу кожна копійчина і будь-які значні підвищення тарифів недопустимі.
Зауважимо, що у Львові під час чергової самовільної зміни тарифу перевізниками Виконком Львівської міської ради зайняв чітку позицію і використав усі можливості для втримання стабільної ціни.