Багато уваги було приділено питанням впровадження електронної звітності та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді, програмному забезпеченню накладання електронного цифрового підпису акредитованими центрами сертифікації ключів, роботі органів ДПС по боротьбі з «податковими ямами» тощо. Однак чи не найважливішим проблемним питанням цього зібрання було вивчення впливу фінансової кризи на діяльність підприємств району; забезпечення повноти та своєчасності надходжень до бюджетів з метою уникнення несвоєчасної сплати податків і зборів та вишукування шляхів попередження наслідків кризи.
Відрадно наголосити, що на засіданні Громадської ради зібралися усі ті, хто хоче для себе прояснити ситуацію, яка може виникнути в економіці району в перспективі. Бо криза, яка насувається на Україну, вже позначається і на стані справ на Виноградівщині. Окремі підприємства звільняють людей, деякі відправляють працівників у безоплатні відпустки, падає купівельна спроможність громадян.
“Що робити? Які пропозиції можемо винайти, щоб бодай утриматися на тому рівні, що маємо?”,- ці та інші питання дуже гостро піднімалися всіма членами Громадської ради. Ідея забезпечення спільними зусиллями недопущення падіння росту підприємництва в районі була підтримана всіма без винятку учасниками зібрання.
Динаміку податкових надходжень від суб’єктів підприємницької діяльності в умовах фінансової кризи охарактеризувала начальник інспекції Тетяна Граб.
Всі зауваження та пропозиції учасників засідання буде узагальнено, детально вивчено і доопрацьовано з тим, щоб у подальшому мінімізувати негативний вплив кризи на економіку Виноградівського району.
За матеріалами ДПІ у Виноградівському районі
ДПА України в Закарпатській області