Критики захоплено відгукуються про широкий діапазон її голосу, оригінальні власні композиції та манеру виконання.
Перед співачкою відкривалася блискуча кар’єра. Досить згадати колишніх партнерів Анжеліки, які нині стала метрами української музики – той же «Скрябін» чи «Мертвий півень». І раптом – стіна мовчання. Жодної звістки про талановиту співачку протягом десятиріччя.
Я дзвоню в двері ошатного будинку в старій частині Ужгорода. Саме тут мешкає відомий лікар, колишній політв’язень, а донедавна – ще й депутат Верховної Ради Іван Коршинський. Він трохи здивований моєю цікавістю до долі середньої доньки. Витягає польські журнали з милим жіночим обличчям на обкладинках. «Це статті про Анжеліку», – ніяково каже, і ми починаємо розмову за чаркою ужгородського коньяку.
Доля в пана Івана непроста. Для того, хто відсидів у сталінських таборах і роками ходив на межі смерті й життя, родинні цінності є святими.
Тому трьох доньок у цій сім’ї сприйняли як дар Божий. До речі, старша, Мар’яна Товт, нині є доктором медичних наук, професором, завідувачем кафедри УжНУ, а наймолодша, Наталя Сердюк, нині з чоловіком працює в Об’єднаних Арабських Еміратах.
Анжеліка і Наталка – двійнята. Між ними – усього двадцять хвилин. Ще в Ужгородському музучилищі Анжеліка вражала різнобічністю: одночасно опановувала фортепіано, вокал і композицію. Себто грала, співала і писала музику, чим дивувала навіть досвідчених викладачів.
Зі вступом до Львівської консерваторії почався зоряний час юної ужгородки. Про неї говорять, пишуть, її запрошують на гастролі в Україні та Німеччині. Здавалося, її щаслива доля визначена наперед. Але все змінила зустріч із польським журналістом Ґжеґожем Горним.
Молодий поляк був на початку гарячих 90-х кореспондентом у Львові. Чудово володів українською мовою (мама українського походження) і навіть друкувався у «Пост-Поступі». Кохання, яке спалахнуло між Ґжеґожем та Анжелікою, було таким сильним, що дівчина навіть не закінчує консерваторію. Після третього курсу ужгородка полишає всі особисті плани і переїжджає до чоловіка у Варшаву.
В одному з інтерв’ю вона зізнається: «З переїздом до Польщі я гадала, що моя музична кар’єра закінчилася. Не бачила там жодної перспективи». Починає вчити вокалу хлопців і дівчат, ставити голос уже популярним виконавцям. Так знову потрапляє в музичне середовище.
А коли на хвилі християнського навернення в Польщі у 90-х роках виникає гурт «2ТМ2,3» вона опиняється серед його учасників. Писати сучасну музику до біблійних текстів – справа не нова. Навіть знаменитий «BonyM» це робив. Але в цьому гурті об’єдналися відомі польські виконавці з різних команд.
Незвична назва «2ТМ2,3» є всього-навсього скороченим посиланням на цитату з Євангелія. Гурт, який співає релігійні тексти на музику в стилі реґі, року чи балад, дуже популярний у Польщі. Він чимало гастролює, в тому числі й за кордоном (виступав і у Львові), а концерти його навіть транслюються польським телебаченням.
У Варшаві Анжеліка продовжує не тільки співати, а й писати музику. Зокрема до біблійних псалмів, які звучать в останньому альбомі «2ТМ2,3». Під час візиту Папи Римського до Єрусалиму її музику включають як супровід до телерепортажів. А нещодавно наша землячка видала свій альбом «Янгол вогнистий» на містичні тексти польського поета Юліуша Словацького.
До слова, Анжеліка співає не тільки польською, але й українською, угорською, церковнослов’янською, латиною і навіть на івриті. Готується до співу старогрецькою та арамейською. Запевняє, що найкраще Святе Письмо звучить в оригіналі.
Але Анжеліка Коршинська дивує не тільки цим. Бо 37-річна ужгородка є матір’ю... п’ятьох дітей: трьох донечок і двох хлопчиків. До речі, тепер польські журналісти називають її Анжеліка Гурні або Анжеліка Коршинська-Гурні. Мабуть, тому інформація про неї так важко дістається України.
Щасливе багатодітне подружжя творчих людей (Ґжеґож є засновником і редактором часопису «Фронда», автором книжок і фільмів) має увагу від ЗМІ.
Анжеліка розповідає: «Деколи мене запитують: «Чи стільки дітей не обмежують мою творчість?» Адже я мала би більше часу і могла, наприклад, створити більше дисків. Але хто знає, що би було? А, може. ні. А, може, якби я мала більше часу, то нічого би не робила, лише б насолоджувалася ним. Бо люблю насолоджуватися.
Свій сольний диск «Янгол вогнистий» я почала компонувати, коли моїй третій донечці було два тижні. Каміла мала неповні три рочки, а Анна-Марія – п’ять. Пам’ятаю, що було спекотно. Ноемі спала в колисці, а я між годуванням писала музику. Відомо, що жінка після пологів є дуже вразливою. Щойно почала читати вірші Словацького, котрі підсунув мені чоловік, як відразу стала чути музику. Увесь матеріал був готовий за два місяці».
У Польщі Анжеліку Коршинську називають «голосом сходу». До речі, вона ще й перекладає і грає у виставах. Нещодавно, наприклад, озвучувала на пару з Богданом Ступкою матеріал, який невдовзі Музей Варшавського повстання покаже в Україні на своїй виставці.
До батьків ужгородська співачка телефонує кілька разів на тиждень. Іноді навіть консультується з мамою про справи кухонні. А раз на рік – обов’язково приїжджає до рідного міста. Цього літа, наприклад, заїхали на авто всією великою родиною.
А поміж тим пише музику і співає. Своїх дітей часто бере на концерти. Коли виходить на сцену, хтось за кулісами мусить тримати немовля на руках...