Закарпатські підприємці теж зацікавлені в реалізації своєї продукції на території Бельгії. Тож є вірогідність того, що в краї незабаром з’являться нові спільні українсько-бельгійські підприємства, нові інвестиції.
В Бельгії процвітає промисловість та світова торгівля. Основними козирями цієї країни є продукція машинобудування, хімічної і нафтохімічної промисловості, транспортне обладнання і паливо, також продукція обробної промисловості, дуже розвинене сільське господарство. Кожен з бізнесменів привіз на Закарпаття свої інтереси. До прикладу на засіданні прозвучали такі сфери співпраці, як встановлення охолоджувального обладнання, виробництво фільтрів, надання юридичних консультацій, послуги страхування, виробництво захисних плівок для вікон, виробництво автомобілів і навіть обладнання для літаків, та виготовлення гучномовців.
Щодо гучномовців, то тут партнером бельгійців може стати Мукачівський завод Торчприлад, на якому їх також виготовляють поряд з іншою продукцією. Щодо виробництва автомобілів то тут бельгійцям може допомогти Єврокар. Отто Ковчар президент Закарпатської Торгово-Промислової палати впевнений, що всі бізнесмени з Фландрії знайдуть на Закарпатті партнерів по співпраці.
Вже багато років тому назад був започаткований Бельгійцями проект Плато. Зокрема і для співпраці із Закарпаттям. Згідно цього проекту 70% всіх затрат пов’язаних із проходженням цієї програми уряд Бельгії бере на себе. Створений він для захисту бізнесу, надання бізнесмену допомоги у веденні зовнішньо-економічної діяльності, лобіювання інтересів бельгійського капіталу за межами своїх кордонів. Також це оплата тих затрат, які несе бельгійський бізнесмен по встановленню контактів за межами своєї держави.
Як повідомив президент Закарпатської Торгово-Промислової палати Отто Ковчар сьогодні в зовнішньо - економічному і торгівельному оберті Закарпаття - Бельгія займає лише 2,1 відсотка від загальнообласного показника, але Отто Ковчар впевнений, що цей приїзд бельгійців полегшить співпрацю і допоможе двум зацікавленим сторонам легше реалізовувати продукцію в обидва боки і знаходити нових партнерів для налагодження бізнесу обох країн.