На відкриття регіонального офісу в Ужгороді Приїхав Драпіко Ачимович, віце-президент з розвитку і маркетингу Worldlife group, який зазначив: «Ужгород — це не тільки один із наших регіональних офісів. За статистикою тут зосереджена найбільша кількість успішних керівників. Для всіх нас проект «ЕУ Лайф» є важливим. Я завжди кажу про те, що система all finance — це бізнес майбутнього. Це той бізнес, участь у якому успішно беруть багато людей, він дозволяє досягти не тільки високого матеріального рівня, а й відповідного соціального статусу. До того ж ми дбаємо про повний комплекс
фінансових потреб сім'ї клієнта, а не лише про його життя». Крім того, відкриваючи офіс у Закарпатті, Драшко Ачимович висловив свою радість з приводу першості компанії в нашому регіоні: «Ми знову стали піонерами, так само, як ми були ними, ввійшовши на український ринок 10 років тому». Незважаючи на те, що в Європі кажуть, що Україна поки що не готова прийняти такий вид бізнесу через відсутність належного рівня фінансової зрілості, Драшко Ачимович запевнив, що компанія «ЕУЛАИФ Груп» за ці чотири місяці досягла чималих успіхів і довела зовсім протилежне. «Ми створили міцний фундамент на майбутні 10-15 років і Ужгородський офіс зробив чималий вклад», — додав гість.
Що ж пропонує компанія своїм клієнтам? Формально «ЕУЛАЙФ Груп» — це новий проект, але на українському ринку страхування життя він існує вже 10 років. Річ
у тім, що до компанії «ЕУЛАЙФ Груп» перейшли 70 відсотків директорів із колишнього складу «Євро-лайф Україна». Практично всі вони прийшли зі своїми структурами і своїм бізнесом. У підсумку сьогодні в компанії «ЕУЛАЙФ Груп» зареєстровано понад 6 тисяч співробітників, у досвіді й професіоналізмі яких можна не сумніватися. Поки що як базовий продукт компанія пропонує клієнтам продукти страхування життя своїх основних партнерів — компаній KD Life і ALICO AIG Life. А з моменту законодавчого запуску інвестиційного страхування і повноцінного старту пенсійної реформи вони зможуть продавати інвестиційні та пенсійні продукти.
«На сьогодні в нас є два рівні збуту: звичайний — продаж через мережу консультантів без прив'язки до місця, і новий для України — продаж через фінансові точки (супермаркети). Наразі такий супермаркет уже працює в Києві. Наприкінці року компанія «ЕУЛАЙФ Груп» разом з KD Life планують відкрити фінансові супермаркети в 15 українських містах», — розповів про діяльність компанії Драшко Ачимович.
У країнах Західної Європи і США накопичувальне страхування вже давно є гарантією впевненості в завтрашньому дні. В усьому світі подібне вкладання грошей — застава фінансової безпеки громадян. Досвід багатьох країн свідчить, що накопичувальне страхування життя є оптимальним видом страхування, який надає відразу два види послуг: нагромадження коштів, з одного боку, і захист від не-передбачуваних, іноді трагічних подій, що можуть відбутися в житті людини, з іншого.