Термін подання заяв нв аукціон з продажу Мукачівського аеродрому продовжено

У середу в Мукачеві планували провести аукціон, мерія виставила на торги стратегічний об’єкт колишнього Союзу — військовий аеродром, стартова ціна якого разом з ПДВ становить 18 мільйонів грн.

Та вже другий аукціон так і не відбувся. Заявок чекали півтора місяця. Чутки про те, що летовищем зацікавилися кілька іноземних фірм, і навіть прогнози, що виграє цей конкурс німецька компанія, виявилися тільки чутками. Наразі жоден інвестор офіційно не подав заявки до участі в аукціоні. Це підтвердив начальник управління комунальної власності Мукачівського міськвиконкому Василь Укста.

Востаннє аеродром приймав літаки ще 13 років тому. Нині тут усе, що не встигли розікрасти люди та не знищила природа, поросло травою. Залізничні колії, злітна смуга та кілька ємностей для пального — це все, що залишилося від військового аеродрому. А колись цей потужній стратегічний об’єкт всесоюзного значення приймав багатотонні винищувачі, адже спеціальне суперстійке покриття злітної смуги розраховане на більш потужну техніку. До слова, воно й досі збереглося.

Головна умова продажу колишнього Мукачівського аеродрому як цілісного майнового комплексу, розташованого в с. Павшино на вул. Аеропортній, 2 — інвестування для проведення комплексу робіт з реанімації аеродрому та розбудови його інфраструктури. Термін введення в експлуатацію першої черги — на пізніше 5 років від дати затвердження результатів конкурсу на сесії міської ради. Місцева влада мріє відродити колишній військовий аеродром. Фахівці вважають, що він матиме певні переваги перед Ужгородським, адже до Мукачівського летовища вже підведені широкі й вузькі залізничні колії. А за кілька років поруч запрацює п’ятий транс’європейський коридор “Лісабон—Київ”. Та найголовніше — літакам не доведеться щоразу порушувати чужий повітряний простір. Адже нині літаки залітають на територію Словаччини. Для цього щороку доводиться продовжувати відповідний договір. До слова, за підрахунками експертів, попередня вартість інвестиційного проекту сягає 30 мільйонів євро.

Свого часу відомий у світі бізнесмен Алекс Ровт, уродженець Мукачева, який нині є чи не найпотужнішим виробником мінеральних добрив у світі, зацікавився цим об’єктом. Та після того, як його експерти все ретельно прорахували, вирішив не вкладати кошти у Мукачівський аеропорт.

Загальна площа об’єкта 250 га, з них до комунальної власності міста нині вже передано 196 га з усім нерухомим майном, що розташоване на цій території. А інша частина й досі належить військовим. Непорозуміння між місцевою владою та військовими полягає в несанкціонованому демонтуванні плит, цистерн та інших матеріалів. Та допоки територію аеродрому охороняє одна людина, довести причетність військових до цих дій майже неможливо.

Як повідомив начальник управління комунальної власності Мукачівського міськвиконкому Василь Уста, наразі приймання заяв на участь у конкурсі продовжено до 17 жовтня 2006 року, умови конкурсу залишилися незмінними.

До слова, єдине, що може зацікавити потенційних інвесторів летовища, — це земля. За сотку тут пропонують 500 доларів, а площа аеропорту понад 200 га. До слова, в Україні нині є чимало подібних об’єктів, які роками шукають інвесторів і все безрезультатно. Подібна доля Луцького аеропорту, місцева влада вже кілька років шукає партнерів-інвесторів, які би відродили цей об’єкт.
Орест Гут
23 вересня 2006р.

Теги:

Коментарі

НОВИНИ: Економіка

17:57
З початку року найбільший товарообіг, за інформацією Закарпатської митниці, здійснювався з Німеччиною, Італією, Угорщиною, Чехією та Словаччиною
13:40
Завершено монтаж зернових елеваторів сухого порту "Термінал Чорнотисів" на Закарпатті
01:35
Чеський приватний перевізник RegioJet готовий інвестувати в електрифікацію євроколії на ділянках Чоп-Мукачево і Чоп-Ужгород
01:18
/ 3
Розпочалася чергова спроба визнати банкрутом Солотвинський солерудник
14:34
/ 2
McDonald's знову хоче відкрити ресторан в Ужгороді. Цього року
11:08
Фермери з окупованої частини Херсонщини знаходять себе у тепличному бізнесі на Закарпатті
14:16
NSV Group і представники Італії, Німеччини та Польщі провели переговори щодо побудови на Закарпатті інтермодального логістичного центру Horonda Platform
16:30
Торік, в порівнянні з 2022-м, експорт на Закарпатті становив 69%, а імпорт – 84,5%
11:33
/ 1
На Закарпатті відкрили новий митний термінал
16:43
/ 1
Прокуратура взялась за компанії групи Голден Тайл, які з грубими порушеннями придбали закарпатські родовища глин
15:03
/ 8
На аукціоні за 13,87 млн грн продають землю та адмінбудівлю колишнього "Ужгородтеплокомуненерго" в центрі Ужгорода
15:19
/ 3
"Перечинське" "Френдлі Віндтехнолоджі" програло "ужгородцям" суд за родовище андезиту біля Ужгорода, продане за 75 млн грн
10:51
/ 7
За грантами, отриманими на сади, в Україні лідирує Закарпаття
22:08
/ 20
Під велетенський деревообробний завод на Закарпатті зареєстрували індустріальний парк
21:56
У 2023-му через Закарпатську митницю експортовано товарів на майже 32 млрд грн, а імпортовано на понад 106
15:24
На Закарпатті торік зареєструвалися 7688 нових платників податків, а припинили діяльність 4720
14:30
Цьогоріч єдиного податку на Закарпатті сплачено на 17,5% більше, ніж торік
10:11
На Закарпатті надходження від туристичного збору за рік зросли на 14%
22:23
угорщина завертає вантажівки з України в "Загоні" через відсутність оформлених документів Т1
20:01
/ 7
На Закарпатті незаконно будують деревообробний завод, для роботи якого потрібно 32 тисячі лісовозів щороку, – природозахисники
20:49
Цьогоріч у зоні діяльності Закарпатської митниці товарів імпортовано утричі більше, ніж експортовано
18:32
/ 1
На Закарпатті закладуть плантацію лохини в горщиках
19:55
Виноградар з Херсонщини, господарство якого – в зоні бойових дій, консультує фермерів на Закарпатті
21:34
На Закарпатті у поточному році, в порівнянні з 2022-м, експорт товарів зменшився на 27%, імпорт – на 16,5%
18:35
Закарпаття дає українському виноградарству нове життя – виноградар з Херсонщини
» Всі новини