Це означає, що ті, хто звертається в консульство з цією метою, зможуть зарезервувати для себе час візиту і вирішувати свої питання без стояння в черзі. Про це повідомив на брифінгу Генеральний консул Угорської Республіки в Україні Габор Хегедюш.
За його словами, "для ефективнішого реагування на звернення консульство створює Call Center. Робота Call Center передбачає не тільки відповіді на дзвінки, але і можливість запису для акредитованих туристичних фірм, які подають паспорти груп більше 5 осіб. Київське консульське управління сподівається, що ці нововведення сприятимуть надалі ефективніше справлятися з потоком заяв на отримання візи, обумовленим зрослим інтересом до Угорщини.
Як відомо, 21 грудня 2007 року Угорщина і ще 8 країн-членів Європейського Союзу з 2004 року увійшли до зони дії Шенгенської угоди. За піврічний період відбулася низка подій, які створили принципово нові умови як для консульського управління Посольства Угорської Республіки в Україні, так і для акредитованих туристичних фірм і для громадян, що звертаються в консульство з приводу отримання віз: набула чинності угода між Європейським Союзом і Україною про спрощення візового режиму; Угорщина стала членом Шенгенської зони; було підписано угоду про малий прикордонний рух між Угорщиною і Україною.
При цьому процес отримання шенгенських віз у консульствах Угорської Республіки не став значною перешкодою для українських туристів, про що свідчать показники Центрального статистичного управління Угорщини. Про це повідомила на брифінгу глава інформаційного бюро "Угорщина-туризм" Світлана Кабиш.
За її словами, у квітні 2008 року, який традиційно є піковим унаслідок масових виїздів на травневі свята, у комерційних закладах розміщення Угорщини було зареєстровано на 13,7% більше українських туристів, ніж у квітні 2007 року - 6,4 тис. осіб. За підсумками чотирьох місяців 2008 року для східного угорського регіону Алфельд Україна стала третім ринком-генератором туристів після Німеччини й Румунії.