Особливості контекстної реклами

Всі, хто має бізнес, постійно працюють над зростанням продажів та впізнаваності бренду. Все частіше використовується Інтернет (кількість користувачів зростає з кожним роком, і прогнози їх подальшого зростання вселяють оптимізм).

Сьогодні контекстна реклама – найефективніший та найпопулярніший інструмент в Інтернеті. Це практика розміщення реклами на веб-сторінках на основі їхнього змісту. Наприклад, можна представляти кросівки в новинній статті про біг або ноутбуки на сайті електронної комерції.

Контекстна реклама: її суть

Маркетинговий інструмент заснований на показі користувачеві реклами (медійної, текстової, товарної, відео) на основі контексту його запиту в пошуку й змісту сторінки, що переглядається ним.

Контекстна реклама доносить маркетингове послання бізнес-власника до ЦА, якій більш всього цікава його пропозиція (судячи з запитів в пошуку, інтересів цієї аудиторії). Така реклама ефективно залучає зацікавлених користувачів на цільовий канал, щоб забезпечити зростання продажів.

Контекстна реклама: як вона діє?

Головний принцип цього інструменту – плата за кожний клік. Раніше у цій сфері все працювало інакше – оплата здійснювалася за покази (або CPV). Зараз такий принцип менш популярний: платять лише за реальні переходи до ресурсу.

Точна ціна одного кліка залежить від таких факторів, як (перерахуємо основні):

  • якою є позиція оголошення за підсумками пошуку (найдорожчі кліки знаходяться вгорі головної сторінки, але їх буде більше);
  • наскільки конкурентна тема.

А визначається вищезазначена позиція на основі аукціону: вищий буде той, хто платить більше.

Плюси інструменту

Контекстна реклама – це безліч переваг в порівнянні іншими типами реклами, такими як SEO, ТБ, радіо.

Можна відслідковувати результат: видно статистику здійснених переходів на ресурс (за якими ключовиками прийшли користувачі, з яких міст, скільки відвідувачів, хто зробив замовлення). Для цього рекомендується налаштування на ресурсі наскрізної аналітики. Це значуща перевага: порівняно з офлайн-рекламою, де немає можливості зробити аналіз точного підсумку.

Контекстна реклама забезпечує оперативний ефект: діяти вона починає відразу після того, як запущена. Не прийдеться довго чекати (по аналогії з просуванням SEO). Особливо актуальним є цей момент для молодих інтернет-майданчиків, які поки не в змозі бути конкурентами в органічній видачі.

Також є можливість настроїти покази для конкретних регіонів. Якщо бізнес працює лише у певному місті, не потрібно платити за користувачів з інших регіонів чи країн. Більше того, доступне настроювання реклами лише для потрібного району міста.

05 березня 2024р.

Теги: реклама, контекст, клік

НОВИНИ: Різне

10:11
Чиста правда: чому важливо використовувати якісну артезіанську воду не лише для пиття, а й для приготування їжі
16:27
Головні критерії вибору клініки пластичної хірургії, якими варто керуватися
12:46
Чому варто придбати букет гортензій в інтернет-магазині DonPion
23:11
Секрети здорового сну: як організувати свій відпочинок правильно
06:19
/ 3
Предстоятеля УПЦ МП Онуфрія позбавили українського громадянства
21:59
Стиль і комфорт: чому кросівки стали обов’язковим елементом жіночого гардероба
21:51
Очищення повітря в приміщеннях: як досягти ідеального результату
04:17
/ 1
орбан: ми зупинили вступ України до Євросоюзу
15:39
Чому не варто економити на бетоні і де його можна замовити
15:00
Чоловічий EDC: що носять із собою сучасні чоловіки
03:28
Зеленський на саміті ЄС заявив, що виконав вимоги вступних переговорів щодо угорщини
03:16
Усі країни ЄС, крім Угорщини, підтримали допомогу Україні на 30,6 млрд євро
03:11
Усі лідери ЄС, крім орбана, виступили за переговори з Україною та звернулися до ЄК
01:06
/ 1
У орбана оголосили результати пропагандистського "референдуму" щодо України в ЄС - 95% "проти"
21:28
Дитяче взуття оптом: як сформувати вигідний асортимент для будь-якого сезону
13:22
Дитяче взуття онлайн: як обирати, щоб не прогадати
22:01
Що треба знати про ламінат
20:17
Канадські монети та їхні особливості
20:12
Чим відрізняється терапевт від сімейного лікаря
19:07
Словаччина отримала €101 млн і фіцо вже підтримує вступ України в ЄС
05:42
Президент Словаччини готує скасований у січні візит в Україну
17:43
/ 3
фіцо: Словаччина не має підстав страждати через Україну
15:28
Чому ми боїмося просити допомоги: психологія сорому і онлайн-консультації
23:44
Авто з Європи vs. авто із США: що краще для українського ринку
06:44
Ізраїль атакував Іран
» Всі новини