Про це повідомляє пресслужба АТ "Укрзалізниця".
Зазначається, що "Укрзалізниця", австрійська залізнична компанія Rail Cargo Austria та німецький вагонний оператор VTG у рамках дії меморандуму між компаніями, підписаного у вересні 2023 року, успішно провели тестовий інтермодальний рейс із перевезення напівпричепів за маршрутом Київ - Будапешт.
Так, пілотне контрейлерне відправлення завантажених автомобільних напівпричепів було здійснене зі станції Київ-Ліски. Навантаження та всі необхідні операції здійснено на Київському та Чопському контейнерних терміналахФілії «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «Укрзалізниця».
Перевезення було виконано в контрейлерних платформах "Укрзалізниця" з перевантаженням по станції Чоп у контрейлерну платформу стандарту євроколії, надану німецьким оператором VTG. Тяговий рухомий склад після перевантаження було надано Rail Cargo Austria.
За словами директора з комерційної роботи та логістики УЗ Тимофія Мураховського, контрейлерна технологія дозволить розширити коло клієнтів залізниці та переключити вантаж з автомобільного транспорту на залізничний.
Наразі сторони також опрацьовують усі питання щодо швидкого митного оформлення імпортно-експортних операцій інтермодальних перевезень.
Довідково
Контрейлерна технологія – організація доставки комбінованим транспортом, при якому більшу частину маршруту вантажі в автомобільних причепах переміщуються спеціальними контрейлерними залізничними платформами, а останні кілометри від станції призначення до клієнта доставляються знову автодорогою. Це дає можливість скоротити загальний час у дорозі, у тому числі при перетині кордонів без затримок на автомобільних пунктах пропуску, звільнити парк автомобільних тягачів, скоротити витрати на паливо та зберегти робочий час водіїв, а також знизити аварійність на автошляхах та зменшити негативний вплив на навколишнє середовище.