Про це повідомляється у системі «Прозорро».
На закупівлю 95-ти комплектів шкільних меблів, кожен з яких складається із одного столу учнівського 2-місного з полицею №4-7 на плоскоовальній трубі, та двох стільців учнівських Т-подібних з регуляцією висоти №4-7, і 10-ти тумб з лотками, прийшов лише один учасник – ТОВ «Формакс груп», з яким і уклали договір.
Економія закупівлі сягла менше 1%. Строк поставки шкільних меблів – до 1 жовтня 2023 року.
Згідно зі специфікацією до договору, ціна з ПДВ для одного комплекту стіл + 2 стільці становить 4759,20 грн, ціна з ПДВ однієї тумбочки – 2512,80 грн.
У той же час для інших замовників аналогічні комплекти зі стола та двох стільців коштують у два рази дешевше. Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради Рівненської області закупило для Собіщицького ліцею столи учнівські 2-місні з полицею №4-7 по 1545,6 грн за шт. та стільці учнівські Т-подібні з регуляцією висоти №4-7 по ціні 882 грн за шт. Тобто, у такому разі ціна комплекту, стіл та два стільці, була б 3309,6 грн, що на 30% дешевше, ніж для школярів Виноградівської громади.
ТОВ «Формакс груп» засноване у вересні 2019 року і займається, у тому числі, виробництвом та оптовою торгівлею меблями. Зареєстроване у квартирі багатоквартирного будинку у м. Вінниця. Теперішнім засновником і бенефіціаром значиться Альона Маріянко. До квітня 2021 року, засновником і кінцевим бенефіціаром ТОВ значився вінницький адвокат Сергій Романюк.
Сума договорів компанії, укладених через «Прозорро», становить 36,6 млн грн. ТОВ постачає шкільні меблі бюджетним замовникам майже по всій країні. КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міськради – один із замовників, з яким укладено найбільше угод на 3,3 млн грн.
У січні та лютому 2023 року Вінницький міський суд Вінницької області присудив керівнику ТОВ НаталіЇ Ходаковській два штрафи у розмірі 100 та 85 грн відповідно за правопорушення ведення податкового обліку: керівник ТОВ «Формакс Груп» при декларуванні завищувала від'ємне значення податку на додану вартість, у тому числі – заявленого до відшкодування з бюджету.
Як раніше повідомляло «Закарпаття онлайн», комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради провела скандальні закупівлі продуктів харчування на 5,18 млн грн, скориставшись закупівельними змінами під час війни. Також комунальна установа для шкіл і дитсадків придбала обрізну дошку значно дорожче, ніж їх купують інші замовники: по 17 тис. грн за куб м. проти 6,9-11,6 тис. грн.
Олена Мудра