Для онлайн-торгівлі рік повномасштабної війни став таким же непередбачуваним, як і будь-якої іншої сфери. Кожні кілька місяців потреби українців кардинально змінювались, починаючи від військових товарів в березні, і закінчуючи павербанками та генераторами у листопаді.
В різні періоди 2022 року запити на купони на знижку в Codes були різні. Так, навесні з очевидних причин найбільше замовлень було на військові товари: бронежилети, каски, тактичні рукавиці, шеврони тощо. Також відразу після вторгнення помітно зріс попит на портативні акумулятори, оскільки хтось довго в дорозі, їдучи в безпечніші регіони, хтось не мав постійного доступу до джерел живлення, багато повербанків потребували військові.
Ближче до літа після скасування заборони на продаж алкоголю почав відновлюватись попит на напої. Також продавці почали знову отримувати замовлення на дрібну побутову техніку та електроніку. Восени через постійні проблеми з електропостачанням суттєво зросли продажі генераторів, павербанків, зарядних станцій, обігрівачів, грілок, термосів, термобілизни.
Що стосується статистики в цілому за рік, то, для прикладу, на найбільшому українському маркетплейсі Rozetka ТОП товарів виглядав так:
Попри війну українці традиційно продовжили купувати подарунки до свят. Стабільний попит мають шоколад, квіти, ігристе вино, дитячі іграшки. Цікаво, що зоотовари, особливо корм, займали другу позицію в рейтингу стабільно протягом року. Експерти це пов’язують з тим, що багато власників тварин вимушено покинули свої домівки та переїхали в інші регіони країни. Якщо вдома звичніше було відвідувати найближчий офлайн-магазин зоотоварів, то на новому місці більшість змінила свої звички та почала робити замовлення онлайн. Зоотовари, спорттовари, товари для туризму вже перевершили показники минулого року на 10-25%. Продажі в інших категорія відновились лише на 75-80% в порівнянні з довоєнним періодом.
Серед інших причин, які спонукали українців до онлайн-покупок, більшість відмічають безоплатну доставку. Якщо інтернет-магазин не пропонує промокоду з таким бонусом, то сама по собі можливість купувати онлайн не є перевагою у сприйнятті українців.