Для виведення сайту в топ видачі важливо не просто розуміти необхідність SEO, а й орієнтуватися у трендах. Алгоритми пошукової системи рік у рік змінюються, посилюються. Тому необхідно грамотно підбирати інструменти, щоб зробити ресурс таким, який відповідає актуальним вимогам. Не став винятком і 2023 рік. Він тільки почався, але вже намітилися кілька обов'язкових факторів, без опрацювання яких вивести сайт у топ видачі не вийде. Розкажемо докладніше.
Насправді моментів, від яких залежить успішність просування, багато. Для кожного проєкту розробляється індивідуальна стратегія з урахуванням якості сайту, проблем і його технічного стану. Але якщо говорити про універсальні чинники, які сьогодні допоможуть вивести ресурс у топ, то зазначимо такі:
Більш детально про те, які інструменти важливі для просування, можна дізнатися з джерела: https://wezom.com.ua/prodvizhenie. Поки що поговоримо про перелічені фактори і про те, як вони впливають на SEO.
Наповнення сайту має відповідати таким вимогам:
Крім того, контент має бути різноплановим. Тобто сторінки ресурсу слід заповнити не лише текстами, але й зображеннями, а також відео. Про ролики та їх значення для SEO ми розповімо нижче.
По-перше, відео залучають аудиторію та покращують користувальницькі фактори. Завдяки їм відвідувачі довше затримуватимуться на сайті, що, своєю чергою, підвищить ймовірність оформлення замовлення.
По-друге, відео можуть стати джерелом додаткового трафіку за умови, що власник сайту веде канал на YouTube.
Але важливо розуміти, що до роликів також є вимоги. Вони мають бути релевантними, цікавими та пізнавальними, тобто залучати користувачів, давати їм цінну та потрібну інформацію.
Ця модель — модернізована ЕАТ (експертність, авторитетність, достовірність). Її вже давно використовує Google для оцінки якості контенту на сайті. Але з середини грудня 2022 до існуючої моделі була додана ще одна E, яка означає Experience.
Іншими словами, тепер більший пріоритет отримують вебсайти з контентом, написаним людьми, які мають досвід використання послуги або товару і діляться своїми висновками. Подібні матеріали також викликають більше довіри у користувачів, що зрештою сприяє покращенню поведінкових факторів та показників конверсії.