Сьогодні під вивіскою «Аврора» функціонує понад 900 магазинів по всій країні, що робить цю мережу формату dollar store найбільшою в Україні. Навіть решта чималеньких вітчизняних ритейлерів поступається їй на кілька сотень торгових точок.
Нині як звичайні, так і інтернет-магазин avrora.ua здатні запропонувати своїм покупцям тисячі найменувань різної продукції: від побутових дрібничок до корму для тварин та інвентарю для активного дозвілля. При цьому завдяки лояльній ціновій політиці цю торговельну мережу можна назвати по-справжньому народною.
«Аврора» з'явилася на українському ринку у 2011 році, але не була засновником сегмента dollar store в країні. На той час тільки в Полтавській області, де мережа розпочала свою діяльність, вже працювали дві подібні компанії.
Загалом магазини формату «Все по 5» у той час мали великий попит у населення. Проте засновники Avrora вирішили піти не найпопулярнішим на той час шляхом. Було прийнято рішення автоматизувати всі торгові та інші процеси, що зробило магазини для покупців зручнішими та підвищило якість обслуговування. Також були автоматизовані внутрішні процеси функціонування компанії. Це дозволило робити закупівлю якісної продукції своєчасно та в необхідному обсязі.
Кожен дорослий українець пам'ятає, що раніше практично в будь-якому магазині дрібниць для дому була вивіска: «Куплений товар поверненню не підлягає». Часто це пов’язано з досить посередньою якістю продукції.
Проте власники «Аврори» вирішили застосувати нестандартний хід – приймати назад реалізовані вироби з дефектами. З одного боку, це зробило перші точки продажу мережі значно привабливішими для покупців, з іншого – ритейлер був змушений контролювати якість товарів, які закуповуються ним. Багато в чому саме це й дозволило ТМ швидко досягти конкурентних переваг на ринку регіону.
Безумовно, для ще якіснішого обслуговування покупців компанія має спеціалізований інтернет-магазин. У ньому можна ознайомитися з усією запропонованою продукцією та замовити її. Тут є:
Завдяки цьому відвідування сайту дає можливість замовити все необхідне для вирішення побутових та інших потреб як у коротко-, так і в довгостроковому періоді.
З початку існування компанія взяла курс на економію фінансових витрат. Наприклад, «Аврора» ніколи не орендує дорогу нерухомість навіть у локаціях з великою прохідністю цільової аудиторії. Хоча деякі спроби у 2010-х роках були. Але через те, що продажі не покривали витрат на оренду, такі магазини (наприклад, у Дніпрі та Києві) довелося закрити.
Однак компанії, попри такий підхід до розташування торгових точок, вдалося досягти високого потоку покупців. Усе це призвело до планомірного збільшення прибутку ритейлера, завдяки чому вже до 2017 року мережа розрослась до більш ніж 300 магазинів у різних областях України.
Засновники компанії мотивують співробітників вирішувати питання, які виникають із покупцями, безпосередньо на місцях. За їхніми словами, 80 % проблем можливо розв’язати без керівництва. До топ-менеджерів доходить лише та частина непорозумінь, яку неможливо вирішити без їхньої безпосередньої участі.
Також велике значення приділяється підготовці персоналу до роботи з новими товарними позиціями. Завдяки цьому кожен покупець має можливість отримати всю необхідну інформацію про товар, який його зацікавив.