Налаштування та ведення контекстної реклами: в чому різниця?

Дуже часто клієнти рекламних агентств вважають, що налаштування контекстної реклами передбачає разовий набір робіт за принципом «зробив та забув». Можливо, в ідеальному світі, де немає конкурентів і Google Ads показує лише Вашу рекламу, такий підхід і працював би, але насправді рекламна кампанія вимагає регулярного моніторингу, аналітики та внесення коректив, щоб вона була по-справжньому ефективною.

Якщо Ви бажаєте замовити контекстну рекламу - звертайтесь до компанії www.adwservice.com.ua/kontekstnaya-reklama, а в цій статті пояснимо, в чому різниця між налаштуванням та веденням рекламної кампанії.

Чим налаштування відрізняється від ведення контекстної реклами?

Початковий етап для кожної з цих послуг є однаковим. Контекстолог підбирає ключові слова, розбиває їх на групи, створює тексти оголошень, підбирає посадкові сторінки та запускає рекламні покази.

Ведення контекстної реклами крім первинного налаштування також передбачає: постійний моніторинг кампаній, вивчення взаємодії відвідувачів сайту з оголошеннями, проведення web-аналітики та внесення змін на основі зібраних даних.

Основна різниця між налаштуванням та веденням рекламної кампанії — можливість відстежувати та коригувати рекламу за необхідності. У деяких випадках можна обійтися лише налаштуванням реклами. Це буває в тих випадках, коли робота рекламного облікового запису повністю налагоджена, а кампанії можна створювати за готовим прикладом, їм не потрібні наступні аналітика та коригування.

Наприклад, Ви регулярно проводите вебінари або конференції, для яких вже неодноразово налаштовувалась рекламна кампанія, підібрані тексти оголошень тощо. У цьому випадку Вам не потрібно буде щоразу звертатися до фахівця для налагодження проєкту, потрібно просто скопіювати налаштування зі старої кампанії до нової.

В інших випадках, якщо ви не замовляєте супровід своєї реклами у досвідченого фахівця, вона може відпрацьовувати не так ефективно, як хотілося б.

Якою б якісною не була Ваша рекламна кампанія, вона завжди потребуватиме перманентного коригування. Візьмемо, наприклад, пошукові кампанії — незалежно від того, наскільки релевантними можуть бути оголошення або ключові слова, вибрані спочатку, їх необхідно час від часу змінювати.

Важливо пам'ятати, що на остаточний фінансовий результат може сильно вплинути ряд факторів і що однакові рекламні інструменти у двох різних інтернет-магазинах можуть дати різні результати.

У яких випадках обов'язково потрібне ведення рекламної кампанії?

 

Іноді трапляються випадки, коли клієнт замовив виключно налаштування РК, сплативши роботу фахівця погодинно. Проте маркетингове агентство дає рекомендацію натомість замовити пакет послуг, куди входить ведення контекстної реклами. Таке буває, коли вартість налаштування та супроводу реклами еквівалентна погодинній оплаті фахівця виключно за налаштування Google Ads. І навіть у тих випадках, коли клієнт упевнений, що йому не потрібна аналітика та виправлення налаштованої кампанії, найкращим рішенням для нього буде скористатися допомогою фахівця. Адже на вартість це не вплине, а ефективність маркетингової активності буде вищою.

Ведення контекстної реклами допоможе протестувати нові рекламні інструменти, порівняти їх ефективність на практиці, дізнатися, які з них приносять бізнесу максимальний дохід. Підхід «ввімкнув та забув» тут не працює, тут потрібні постійні коригування, лише тоді реклама працюватиме на всі 100%.

22 жовтня 2022р.

Теги: реклама

НОВИНИ: Різне

11:30
Ялинкові кульки від Gisela Graham: що вибрати у 2025 році
22:43
Reuters: Україна випустила по складу на Брянщині 8 ракет ATACMS, росія збила лише 2
20:07
/ 1
"Час тих, хто освячує терор, закінчився": Зеленський заявив, що влада не вестиме діалог з УПЦ МП
18:36
Зеленський представив Раді 10 пунктів внутрішнього Плану стійкості
15:17
Як вибрати підсумок для магазинів: поради щодо вибору спорядження
14:59
ЗМІ: Україна вперше вдарила ATACMS по території росії
14:15
Управлінський облік: ключ до ефективного управління бізнесом
22:34
Чому мультикам дорожчий та швидше розбирається?
18:25
Міжнародна доставка: основні аспекти та рекомендації
00:34
Le Figaro: Франція і Британія дозволили удари углиб РФ ракетами SCALP/Storm Shadow. Згодом текст змінили
00:08
/ 5
NYT: Байден дозволив Україні вдарити по росії ракетами ATACMS
22:18
Шарми: більше, ніж просто прикраса
21:59
ZEN запускає безкоштовні перекази в Україну: нульова комісія до кінця листопада
01:07
ПДР України онлайн – швидко, зручно та вигідно
00:59
Переваги та недоліки різних типів плитоносок
17:59
Як ділиться спільне майно подружжя при розлученні?
17:02
За 72 години через "Армія+": Кабмін змінив механізм переведення для військових
00:44
WP: Трамп поговорив із путіним про війну в Україні
14:51
Коли і як правильно застосовувати ліки для зниження температури
11:18
Лідери ЄС обговорили підтримку України без участі США за президентства Трампа – Bloomberg
15:54
5 причин спробувати суші та роли в доставці We Sushi в Києві
11:26
Демʼяненко, Безсонов, Шовковський та інші легенди: всі українці, номіновані на Золотий мʼяч
11:21
Ювелірні прикраси, що закохують: святкуємо відкриття Столичної Ювелірної Фабрики у м. Берегове
02:11
Поширені ознаки, які вказують на те, що ваш кіт захворів
23:12
Зарядні станції для електромобілів купити: рішення під ключ для вашого бізнесу
» Всі новини