Дуже часто клієнти рекламних агентств вважають, що налаштування контекстної реклами передбачає разовий набір робіт за принципом «зробив та забув». Можливо, в ідеальному світі, де немає конкурентів і Google Ads показує лише Вашу рекламу, такий підхід і працював би, але насправді рекламна кампанія вимагає регулярного моніторингу, аналітики та внесення коректив, щоб вона була по-справжньому ефективною.
Якщо Ви бажаєте замовити контекстну рекламу - звертайтесь до компанії www.adwservice.com.ua/kontekstnaya-reklama, а в цій статті пояснимо, в чому різниця між налаштуванням та веденням рекламної кампанії.
Початковий етап для кожної з цих послуг є однаковим. Контекстолог підбирає ключові слова, розбиває їх на групи, створює тексти оголошень, підбирає посадкові сторінки та запускає рекламні покази.
Ведення контекстної реклами крім первинного налаштування також передбачає: постійний моніторинг кампаній, вивчення взаємодії відвідувачів сайту з оголошеннями, проведення web-аналітики та внесення змін на основі зібраних даних.
Основна різниця між налаштуванням та веденням рекламної кампанії — можливість відстежувати та коригувати рекламу за необхідності. У деяких випадках можна обійтися лише налаштуванням реклами. Це буває в тих випадках, коли робота рекламного облікового запису повністю налагоджена, а кампанії можна створювати за готовим прикладом, їм не потрібні наступні аналітика та коригування.
Наприклад, Ви регулярно проводите вебінари або конференції, для яких вже неодноразово налаштовувалась рекламна кампанія, підібрані тексти оголошень тощо. У цьому випадку Вам не потрібно буде щоразу звертатися до фахівця для налагодження проєкту, потрібно просто скопіювати налаштування зі старої кампанії до нової.
В інших випадках, якщо ви не замовляєте супровід своєї реклами у досвідченого фахівця, вона може відпрацьовувати не так ефективно, як хотілося б.
Якою б якісною не була Ваша рекламна кампанія, вона завжди потребуватиме перманентного коригування. Візьмемо, наприклад, пошукові кампанії — незалежно від того, наскільки релевантними можуть бути оголошення або ключові слова, вибрані спочатку, їх необхідно час від часу змінювати.
Важливо пам'ятати, що на остаточний фінансовий результат може сильно вплинути ряд факторів і що однакові рекламні інструменти у двох різних інтернет-магазинах можуть дати різні результати.
Іноді трапляються випадки, коли клієнт замовив виключно налаштування РК, сплативши роботу фахівця погодинно. Проте маркетингове агентство дає рекомендацію натомість замовити пакет послуг, куди входить ведення контекстної реклами. Таке буває, коли вартість налаштування та супроводу реклами еквівалентна погодинній оплаті фахівця виключно за налаштування Google Ads. І навіть у тих випадках, коли клієнт упевнений, що йому не потрібна аналітика та виправлення налаштованої кампанії, найкращим рішенням для нього буде скористатися допомогою фахівця. Адже на вартість це не вплине, а ефективність маркетингової активності буде вищою.
Ведення контекстної реклами допоможе протестувати нові рекламні інструменти, порівняти їх ефективність на практиці, дізнатися, які з них приносять бізнесу максимальний дохід. Підхід «ввімкнув та забув» тут не працює, тут потрібні постійні коригування, лише тоді реклама працюватиме на всі 100%.