Налаштування та ведення контекстної реклами: в чому різниця?

Дуже часто клієнти рекламних агентств вважають, що налаштування контекстної реклами передбачає разовий набір робіт за принципом «зробив та забув». Можливо, в ідеальному світі, де немає конкурентів і Google Ads показує лише Вашу рекламу, такий підхід і працював би, але насправді рекламна кампанія вимагає регулярного моніторингу, аналітики та внесення коректив, щоб вона була по-справжньому ефективною.

Якщо Ви бажаєте замовити контекстну рекламу - звертайтесь до компанії www.adwservice.com.ua/kontekstnaya-reklama, а в цій статті пояснимо, в чому різниця між налаштуванням та веденням рекламної кампанії.

Чим налаштування відрізняється від ведення контекстної реклами?

Початковий етап для кожної з цих послуг є однаковим. Контекстолог підбирає ключові слова, розбиває їх на групи, створює тексти оголошень, підбирає посадкові сторінки та запускає рекламні покази.

Ведення контекстної реклами крім первинного налаштування також передбачає: постійний моніторинг кампаній, вивчення взаємодії відвідувачів сайту з оголошеннями, проведення web-аналітики та внесення змін на основі зібраних даних.

Основна різниця між налаштуванням та веденням рекламної кампанії — можливість відстежувати та коригувати рекламу за необхідності. У деяких випадках можна обійтися лише налаштуванням реклами. Це буває в тих випадках, коли робота рекламного облікового запису повністю налагоджена, а кампанії можна створювати за готовим прикладом, їм не потрібні наступні аналітика та коригування.

Наприклад, Ви регулярно проводите вебінари або конференції, для яких вже неодноразово налаштовувалась рекламна кампанія, підібрані тексти оголошень тощо. У цьому випадку Вам не потрібно буде щоразу звертатися до фахівця для налагодження проєкту, потрібно просто скопіювати налаштування зі старої кампанії до нової.

В інших випадках, якщо ви не замовляєте супровід своєї реклами у досвідченого фахівця, вона може відпрацьовувати не так ефективно, як хотілося б.

Якою б якісною не була Ваша рекламна кампанія, вона завжди потребуватиме перманентного коригування. Візьмемо, наприклад, пошукові кампанії — незалежно від того, наскільки релевантними можуть бути оголошення або ключові слова, вибрані спочатку, їх необхідно час від часу змінювати.

Важливо пам'ятати, що на остаточний фінансовий результат може сильно вплинути ряд факторів і що однакові рекламні інструменти у двох різних інтернет-магазинах можуть дати різні результати.

У яких випадках обов'язково потрібне ведення рекламної кампанії?

 

Іноді трапляються випадки, коли клієнт замовив виключно налаштування РК, сплативши роботу фахівця погодинно. Проте маркетингове агентство дає рекомендацію натомість замовити пакет послуг, куди входить ведення контекстної реклами. Таке буває, коли вартість налаштування та супроводу реклами еквівалентна погодинній оплаті фахівця виключно за налаштування Google Ads. І навіть у тих випадках, коли клієнт упевнений, що йому не потрібна аналітика та виправлення налаштованої кампанії, найкращим рішенням для нього буде скористатися допомогою фахівця. Адже на вартість це не вплине, а ефективність маркетингової активності буде вищою.

Ведення контекстної реклами допоможе протестувати нові рекламні інструменти, порівняти їх ефективність на практиці, дізнатися, які з них приносять бізнесу максимальний дохід. Підхід «ввімкнув та забув» тут не працює, тут потрібні постійні коригування, лише тоді реклама працюватиме на всі 100%.

22 жовтня 2022р.

Теги: реклама

НОВИНИ: Різне

10:05
Дротові чи безпровідні - які навушники обрати і що врахувати
18:28
Як обрати дискові лущильники для успішного обробітку ґрунту
13:37
У Словаччині хочуть ввести обовʼязкову службу через війну в Україні та претензії орбана
16:48
Суд призначив заставу детективу НАБУ, в якого виявили дороговартісну квартиру в Ужгороді Фото новина
11:21
Топ-5 в'язальних трендів: створюємо модний одяг та декор для дому
11:03
Сучасний підхід до зимової безпеки
15:54
Кольорові олівці: творчість та розвиток
14:20
Гарячі путівки - чому це найкращий вибір для тих, хто хоче добре відпочити
14:00
Камери відеоспостереження - тонкощі вибору підхожого рішення
15:57
Як правильно надягати та знімати контактні лінзи?
00:41
США кажуть, що готові разом з Європою довести економіку рф до "повного колапсу"
13:37
Суші — як замінити ресторан, не виходячи з дому
13:33
Брі та камамбер сир з білою пліснявою: в чому його секрет
13:29
Otto - огляд популярного німецького маркетплейса
19:05
Секрети безпечного та результативного лінкбілдингу
11:41
Виразкова хвороба: сучасні методи лікування
11:22
Кіпр: сонячний острів, де відпочинок стає реальністю з турфірмою Turpoisk
19:48
Лазні Київ: де справжній жар і пара
09:59
У Львові затримали підозрюваного у вбивстві Андрія Парубія Фото новина
12:15
Правоохоронці розслідують обставини резонансного вбивства Андрія Парубія у Львові Фото новина
23:05
Держетнополітики визнала зв'язок УПЦ МП з Російською православною церквою
22:50
/ 1
Міністр закордонних справ Польщі запросив Бровді "Мадяра" до своєї країни, проігнорувавши санкції угорщини
19:59
/ 26
"Ваші кінцівки – по лікоть в українській крові": закарпатець Бровді "Мадяр" порадив орбану "запхати в дупу" його санкції Фото новина
18:35
В орбана підтвердили, що заборонили в'їзд етнічному угорцю Бровді "Мадяру" за удари по "Дружбі"
18:12
Жіночі піжами від Kasta: затишок і стиль для солодких снів
» Всі новини