Природною спадщиною в Україні є букові праліси Карпатського біосферного заповідника, які внесені до Списку об’єктів всесвітньої спадщини ЮНЕСКО у 2007 році. Наразі понад 20 % транснаціонального об’єкту «Букові праліси і давні ліси Карпат та інших регіонів Європи» складають праліси заповідника.
Останні вихідні вересня – це Дні європейської спадщини в Україні. Днями в еколого-освітньому центрі «Центр Європи» відбувся еко-просвітницький захід з школярами місцевої школи. Метою події стало розширення знань учнівської молоді про Карпатський біосферний заповідник та його найбільшу природну цінність; формування в молодого покоління бережливого ставлення до такої важливої складової частинки природи як ліс.
Гуртківці «Юні туристи-краєзнавці» Центру науково-технічної, дитячої та юнацької творчості Рахівської міської ради побували в ролі екскурсоводів. Вони проводили екскурсії залами еколого-освітнього центру для туристів з Ясіня (Креативний простір «Креденц»), Києва, Львова, Дніпра, Миколаєва та інших та інших міст.
Молоді екскурсоводи розповідали гостям про встановлення пам’ятних знаків поблизу с. Ділове на Рахівщині, які символізують географічний центр Європи; карпатський біосферний заповідник та основні напрямки роботи установи; природні цінності заповідника та культурне надбання Гуцульщини.
Найбільше відвідувачам сподобалась легенда про походження топоніму «Говерла».
Друга частина заходу включала мультимедійну презентацію, інтелектуальні та творче завдання.
Під час перегляду презентації школярі познайомились з поняттям, що таке праліс та його основнимиознаками; картою масивів заповідника, за якою визначили зосередження найбільших площ пралісів; розмаїттям рослинного і тваринного світів букових пралісів, зокрема рідкісними видами, внесеними до Червоної книги України (тис ягідний, лілія лісова, вусач альпійський тощо); функціями мертвої деревини та дивними організмами – грибами трутовиками.
Інтелектуальні хвилинки включали вікторину «Пралісові дива»; логічне завдання «Хто у пралісах живе?»; складання пазлів та інші.
Під час творчого завдання хлопці та дівчата малювали величні дерева – буки. Для виконання цього завдання знадобились дерев’яні зрізи, фарби та фантазія.