Про це пише "Интерфакс" із посиланням на результати опитування аналітичного центру НАФІ.
"Більш як половина російських підприємців - 54% - зазначили, що обсяги продажів у їхніх компаніях знизилися (серед представників мікробізнесу 65% відзначили зниження обсягів продажів). Це призвело до необхідності скорочувати поточні витрати - на це пішли 83% компаній", - йдеться у повідомленні.
Найпоширенішою мірою скорочення витрат у компаніях стало зниження витрат на IT, рекламу та маркетинг (37% компаній).
Далі йде скорочення штату (23%), скорочення зарплати (16%), повна або часткова відмова від оренди офісу (16%), переведення співробітників на віддалений формат роботи (15%). Лише 16% підприємців не помітили змін, які б позначилися на їхньому бізнесі.
Найчастіше про відсутність змін говорять представники середнього бізнесу (37%) і компанії, що працюють на ринку більше 10 років (22%).
Опитування проведено у березні, опитано було 500 представників малого та середнього бізнесу всіх основних галузей економіки. Респондентами виступали власники бізнесу, перші особи компаній та індивідуальні підприємці.