У 2021 році в поведінці українців закріпилася звичка користуватися інтернет-послугами. Йдеться в першу чергу про онлайн замовлення товарів, адже в цьому секторі відбулося рекордне зростання продажів на 86%.
Українці активно купують на вітчизняних і зарубіжних маркетплейсах та в невеликих інтернет-магазинах. Для просування товарів продавці використовують Instagram, Facebook, Telegram, блоги, купонні сервіси. Споживачі також все частіше шукають можливості економити. Найпопулярнішим засобом зекономити у 2021 році був промо-код, використовуючи який можливо отримати знижку до 95%.
Також, згідно з даними дослідження компанії Admitad, діджиталізація та технічний розвиток зручних і простих у використанні мережевих сервісів дали поштовх активній появі нових інтернет-послуг. Вони забезпечують швидке отримання послуги з відчутною економією часу.
Експерти з’ясували, що минулого року найбільший попит серед жителів України був на такі послуги:
Кількість замовлень у названих категоріях збільшилася відповідно на 38%, 25% і 16%. Найбільший приріст спостерігався в сегменті онлайн-кінотеатрів. Адже вони, як зазначають аналітики, забезпечують можливість переглядати новинки кіноіндустрії, не виходячи з дому.
Популярність освітніх платформ експерти пояснюють тим, що вони пропонують:
Користуючись послугами квиткових операторів, споживачі уникають стояння в черзі та отримують можливість вибирати найбільш зручні місця.
У топову п’ятірку ввійшла також послуга з доставки їжі, адже вона звільняє від приготування обіду чи вечері, збільшує час для відпочинку та спілкування.
Стосовно вартості онлайн-замовлень було встановлено, що середній чек українського споживача за рік збільшився на 134% і становить 415-440 гривень. Зазначимо, що такий показник вивів Україну на дев’яте місце у першій десятці європейських споживачів. Менше від наших співвітчизників в інтернеті витрачають жителі Нідерландів (14,6 долара, у перерахунку приблизно 390 гривень). Восьму сходинку займають французи (23 долари, або 490 гривень), а на першому місці знаходяться чехи (32,5 долара, або близько 900 гривень).
На квиткових операторів українці витратили 44% від загальної суми замовлень в мережі. Це вдвічі більше, ніж минулого року. Оплата онлайн-курсів склала 40%.
Попри позитивні зміни, як свідчать результати дослідження, українці під впливом реклами все ще часто здійснюють незаплановані покупки.