Так, згідно з результатами опитування 33,5% мешканців Закарпаття повністю або частково схвалюють запровадження в Україні інституту подвійного громадянства.
В той же час 53% опитаних не підтримують або частково не підтримують цю ідею.
Варто зазначити, що підтримка ідеї подвійного громадянства значно вища серед представників національних меншин, які мешкають на Закарпатті.
Так, другий паспорт воліли б мати 52,4% опитаних представників меншин. Не підтримують цю ідею лише 12%.
При цьому серед представників національних меншин значно вища, ніж в цілому по Закарпаттю, частка тих, хто не має певної думки (35,6%) з приводу ідеї подвійного громадянства.
Для понад 90% опитаних представників національних меншин цінність другого паспорта полягає у можливості працевлаштування за кордоном. Для понад 52% це можливість виїхати для постійного проживання чи роботи за кордоном.
Опитування мешканців Закарпаття проводилося з 24 серпня по 6 вересня серед 1000 осіб.
до закарпаття 2020-12-05 / 09:10:01
звістно підтримую , тільки запитав я у своїх знайомих чи хотіли б мати подвійне громадянство всі відповіли що Так . навіть такі які любять Україну,і що тут говорити
Закарпаття 2020-12-01 / 09:54:06
Точно проплачене брехливе опитування, яке не відповідає дійсності.
Реально мабуть 99,9% закарпатців хотіли би отримати європейське громадянство, шляхоим отримання паспорта Угорщини, Румунії і тп...
....
найбільш простий метод це угорський європаспорт... (для корінних і хто мову знає)....
но а такі фальшиві опитування проводяться для замилювання очей.
Місцевий 2020-11-29 / 18:13:40
Хіба що навпаки попутали цифри))
Макс 2020-11-26 / 22:49:16
Тут банять тих, хто порушує правила коментування. Зокрема невмотивованими претензіями до Адміністрації сайту. Створіть собі власний ресурс і робіть там все, що захочете. Коментар видалено. Адмін
уйко 2020-11-26 / 19:38:30
до сорри
челяднику, ти в якому кабинети сидиш, у тому што позерат у двур ци на вулицю?
Janoh 2020-11-23 / 12:58:22
Проплачені опитування проплачені результати опитування який здоровий закарпатець в це вірить
статист 2020-11-18 / 19:28:09
Чуш якась ці 53% . А якщо є такі що не підтримують , то такі що не мають шансу зробити або сидять на яйцах дома все життя і лінуються десь за кордоном добитись чогось.
Х-man 2020-11-14 / 07:17:18
Ще треба трохи лайків і це буде якраз ті 53% опитаних
констатація 2020-11-14 / 05:02:30
Статистика: 5 сепарів проти 400 лайків з Фейсбука )))))))))
Х-man 2020-11-13 / 14:57:09
До останніх (не в обіду)докажіть комусь що вони далекі від реалій що деякі тут не знають реальноі ситуаціі
економіка 2020-11-13 / 13:56:02
Дипломовані дома діти: ЕКОНОМІСТИ,ЮРИСТИ для того,щоб організовувати роботу: АТП,переробку прдукції,ветеринарія.
Пошиття одягу, взуття!
Де дипломовані діти??? Молодь!.....Техніка....
*** 2020-11-13 / 13:13:15
Робота є усюди!
Організіція роботи.
Світові стандарти оплати праці.
Регіональні: хліб,молоко,одяг,взуття.
Були свої переробки продукції( Консервні заводи,Були? Були?) Яблука нема куди діти?Заводи де?
МЕДПУНКТИ,школи ,садочки.
Греки люблять своє,чуже їх не цікавить і туризм теж.
Іван 2020-11-13 / 07:17:47
Увто якась брехня...Який ото такий Ілько раховав?? У нас у селі лише вті проти кому медяри не дали ,айбо таких нещасних немного))..
рефері 2020-11-12 / 09:26:26
Пішохід поклав соррі на лопатки! Sorry, сорри.
пішохід 2020-11-11 / 21:03:21
до сорри
1)Вибачте, але саме Ви далекі від ситуації із заробітчанством у Закарпатті.
На жаль, сьогодні саме така ситуація у сільському Закарпатті, як Ви і описуєте: "Якби виїхали СОТНІ ТИСЯЧ, то залишилися б одні жони і діти". Не повірите, але саме так воно і є...((
І до того ж. До кінця терміну своїх робочих віз жодний закарпатець додому ніколи не повернеться. Бо роботи в Україні нема, а за опалення взимку платити треба...((
2) "А патріотів України - повно. З різних партій."
Випадково Ви з цим "перлом" не пробували десь йти на місцеві вибори?)))
Може Ви ще й вважаєте, що і серед обраних місцевих депутатів від Ваших "різних партій", особливо в обласній раді, є патріоти? Це хто? Невже В.Русин, І.Чубірка, М.Рівіс, М.Білецький чи В.Якубець?)))
Чи представники А.Балоги проти подвійного громадянства?)))
Краще не блудіть, "сорри", і в цьому твердженні... Смішно)) Дуже))
3)Підкреслюю Вам вкотре, що більшість "мадяр", які виїхали в Угорщину, залишили в себе українські паспорти, бо МАЮТЬ НА СОБІ НЕПРОДАНЕ майно, землю в Україні. Така сама історія із іншими закарпатцями, які роз'їхались по іншим країнам ЄС.
Тому ще раз не фантазуйте, "сорри", а краще проконсультуйтесь з цього питання у місцевих ріелторських агенціях))
4) Далі) Наголошую ще раз, що 8 старих районів Закарпаття, чи 5 нових районів (окрім Мукачівського), сьогодні рахуються прикордонними.
І це ті самі реалії, на які Ви не звертаєте жодної уваги.
Саме біля пунктів пропуску та "зеленки"прикордоння цих районів крутиться весь місцевий бізнес. Проконсультуйтесь з цього питання в осередках місцевої партії "бізнесменів" "Рідне Закарпаття". І Вам все відразу проясниться))
5)І наостанок. Так все ж, скільки по Вашим підрахункам закарпатських "євробляхерів" та їх родин, закарпатських заробітчан та їх родин проти того, щоб мати ще один паспорт країн ЄС? Невже 53% з 1 млн. 200 тисяч закарпатців?)))
І головне. Чим цей другий паспорт шкодить понад 600 тисячам (порахованих Вами і фондом І.Кучеріва) патріотичних закарпатців?)))
сорри 2020-11-11 / 02:44:25
пішоходу
1. "фонд не може додзвонитися до сотень тисяч закарпатців, які з укр. паспортом виїхали за кордон ПРАЦЮВАТИ"?
Ви при тямі? Населення Закарпаття всього 1 млн 200 тисяч. Якби виїхали СОТНІ ТИСЯЧ, то залишилися б одні жони і діти.
В час пандемії коронавірусу тиссячі закарпатців якпраз повернуличся додому. Пам'ятаємо, що робилося у березні-квітні на кордонах, на в'їзді до України.
Тому свої фантазії залиште при собі )
2. до чого тут націоналісти? Нацистів також нема? І екзгібіціоністів )
А патріотів України - повно. З різних партій.
3. Запитайте у соіологів. У них є вибірка по районах. А я думаю, що так як і в опитуванні - не більше половини. Бо вже писав, що більшій частині народу нічого не треба - нів виїжджати, ні заробляти. А активних - мало. До того ж, більшість же з тих, що отримали друге громадянства, як вже казав, виїхали на ПМЖ і стали повноцінними громадянами Модьорорсаґу і т.д.
А крім прикордонних районів є і верховинські. І там оте подвійне громадянство взагалі не таке актуальне, як в прикордонні. От і цифри. А не ваші фантазії.
4. Та заважає чи не заважає, а просто не потрібен. Казав уже.
до "Разумковці авторите" 2020-11-10 / 22:07:57
А в чому тут нестиковка? Ну не задоволені українці, що ця владна "еліта", яка сама має не один паспорт і не любить "цю" країну, не має політичної волі, в тому числі, навести лад з подвійними громадянствами, будапештськими чиновниками, які їздять сюди, як до себе додому, різними мадярськими фондами, які, користуючись бідністю, купують наших громадян подачками і т.д. і т.п.
І чим далі від західного кордону, тим таких людей більше.
Тому ці 53% дуже навіть співвідносні з тими 65% решти українців )
Разумковці авторитет 2020-11-10 / 18:31:27
Як свідчать дані соцдослідження, проведеного соціологічною службою Центру Разумкова, 65,5% відсотків респондентів сказали, що події в Україні розвиваються в неправильному напрямку, 17,5% - висловили протилежну думку, а 17% вагалися з відповіддю.
Щось ті 53% проти не співвідносні з 65% решти украінців.
Х-man 2020-11-10 / 14:43:45
Виставили фото ніби на закарпатті лише угорський другий паспорт існував, скільки украінців вже мають другий паспорт,лише тихо сидят оби такі націоналісти ги сс-орі ни войотили
пішохід 2020-11-10 / 14:18:00
до "сорри"
1)Ну до чого тут соціологія І.Кучеріва по Закарпаттю, коли фонд не може додзвонитися до сотень тисяч закарпатців, які з укр. паспортом виїхали за кордон ПРАЦЮВАТИ від трьох місяців і більше?))
2)Наведіть хоч один приклад ОТГ в Закарпатті, де б головою ОТГ чи депутатська більшість були представниками "патріотичних" (націоналістичних) партій України?
3)Як Ви думаєте, скільки відсотків населення прикордонних ОТГ Закарпаття (Березнянщина, Перечинщина, Ужгородщина, Берегівщина, Виноградівщина, Хустщина, Тячівщина, Рахівщина) проти подвійного громадянства?
4)Чим може заважати зайвий другий паспорт країн ЄС українцям взагалі, а закарпатцям зокрема?