Консервні заводи, яких в області понад десяток, вимагають щорічно 150-200 тонн часнику і зовсім не висловлюють захоплення від необхідності закуповувати його партіями по 100-200 кг.
Проблема полягає в тому, говорить фахівець з ринкової інформації Закарпатського представництва Проекту аграрного маркетингу Людмила Дзямко, що 99,9% площ часнику зосереджено в господарствах населення. Зібрати оптову партію цим господарствам досить важко. Тому переробні заводи змушені завозити часник з інших областей.
У свою чергу, фермерські господарства відзначають відсутність насіннєвого матеріалу як основну причину, що зупиняє промислове виробництво часнику. Голова ФГ "Колосок" Бейло Балог з Закарпаття відзначив, що насіннєвий матеріал в господарстві змушені вирощувати самі або закуповувати в місцевих виробників. При цьому якість вирощеного часнику часто не задовольняє вимоги переробних підприємств.
Проект аграрного маркетингу неодноразово звертав увагу виробників на можливості цієї культури. Часник є необхідним як свіжому ринку, так і консервним заводам, які з кожним роком збільшують обсяги його закупівлі. У сформованій ситуації його виробництво може стати дуже непоганим бізнесом.
Агроогляд: овочі та фрукти
17 серпня 2006р.
Теги: