Замовник та відповідальний виконавець програми ‒ департамент охорони здоров'я облдержадміністрації.
У документі йдеться про найважливіші завдання, виконані у звітному періоді. Та наголошується, що реалізація цієї важливої Програми у 2018 році дала можливість стабілізувати епідемічну ситуацію з туберкульозу в області, зокрема утримати захворюваність туберкульозом на рівні 67,6 на 100 тис. нас.; знизити й стабілізувати рівень смертності від туберкульозу до 10,0 на 100 тис.нас.; забезпечити належний рівень бактеріологічної діагностики всіх форм туберкульозу за рахунок повного забезпечення засобами діагностики, налагодження системи транспортування матеріалу для дослідження в бактеріологічну лабораторію ІІІ рівня та досягнути виявлення хворих на бактеріальні форми цієї недуги серед нових випадків у 2018 році у 70,2%. Вдалося також забезпечити швидку діагностику хіміорезистентних форм туберкульозу у 96,3% таких пацієнтів; забезпечити безперервне постачання хворих протитуберкульозними препаратами І та ІІ ряду, у тому числі за кошти обласного бюджету, а також лікарськими засобами для патогенетичного та симптоматичного лікування, корекції побічних реакцій на застосування протитуберкульозних препаратів; покращити ефективність лікування хворих із чутливими формами захворювання до 75,9%; знизити первинний вихід на інвалідність в області до 1,6 на 10 тисяч працездатного населення у 2018 році (на 15,7% в порівнянні із 2017 роком).
Зазначається, що на фінансування заходів програми у 2018 році в обласному бюджеті затверджено видатки у сумі 7940,0 тис грн.
Фактичні обсяги фінансування Обласної цільової соціальної програми протидії захворюванню на туберкульоз на 2017-2021 роки із обласного бюджету у 2018 році становили 7939,5 тис.грн. За дані кошти закуплено витратні матеріали для діагностики туберкульозу (рентгенологічну плівку, туберкулін, контейнери для збору мокротиння) та засоби індивідуального захисту (маски одноразового користування та респіратори), дезинфікуючі засоби тощо, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі Закарпатської облради.