Проект підтримали 265 нардепів.
Законопроект передбачає зменшення розміру акцизного податку з автомобілів, скасування заборони на митне оформлення машин, які не відповідають екологічному стандарту “євро-5”, а також посилення контролю за переміщенням і використанням транспорту, зареєстрованого в інших державах. Відповідні зміни планують внести до Податкового та Митного кодексів.
“Коефіцієнт віку, який присутній у формулі, призводить до того, що більш старі автомобілі завозити невигідно, бо за них треба заплатити високий податок. Але тільки таким чином ми можемо регулювати екологічний податок, якого немає до сьогодні в Україні. Для того, щоб не запроваджувати жодні додаткові податки, як в усіх європейських країнах, я наполягаю на тому, щоб коефіцієнт віку був присутній. Тому що 25-річні автомобілі не потрібно завозити в Україну, і не треба обговорювати варіант, що це автомобілі за 300 євро”, – сказала голова податкового комітету, нардеп від БПП Ніна Южаніна під час обговорення документа”, – повідомляє “112 Україна”.
Акцизний податок на авто планують розраховувати на основі таких базових ставок: з бензиновим двигуном – 50 євро, з дизельним двигуном – 75 євро. Для корегування вартості мають намір запровадити коефіцієнти – залежно від об’єма двигуна та віку автівки.
Так, сума дорівнюватиме базовій ставці, помноженій на коефіцієнт двигуна та коефіцієнт віку. Коефіцієнт двигуна – це об’єм, поділений на 1000. Коефіцієнт віку – кількість повних календарних років з року, наступного за роком виробництва авто до року ввезення до України.
Читатель 2018-07-18 / 16:09:17
Идиотизм в том, что пройтись по городу, и увидеть, что автомобили на еврономерах - самые новые и самые дорогие, как правило.