Власник кінотеатру в Ужгороді напав на журналіста, що саме був відвідувачем закладу (ФОТО, ВІДЕО)

Працівники слідчого управління Ужгородського відділу поліції встановлюють обставини конфлікту, що виник між відвідувачем та адміністрацією місцевого кінотеатру. За фактом розпочато кримінальне провадження.

Власник кінотеатру в Ужгороді напав на журналіста, що саме був відвідувачем закладу (ФОТО, ВІДЕО)

Як повідомляють у відділі комунікації поліції Закарпатської області, вчора, 16 травня, о 21:48 на лінію «102» надійшло повідомлення від 28-річного ужгородця. Чоловік повідомив про те, що в приміщенні місцевого кінотеатру в нього виникла конфліктна ситуація з представниками адміністрації закладу. У результаті суперечки заявник отримав тілесні ушкодження.

На місце події прибув екіпаж патрульної поліції. Особи учасників конфлікту встановлено. Слідчі Ужгородського відділу поліції розпочали кримінальне провадження за частиною 1 статті 296 Кримінального кодексу України (Хуліганство). Потерпілого, а також іншу сторону інциденту — двох ужгородців 22 та 45 років опитано. Правоохоронці встановлюють усі обставини інциденту. Слідство у справі триває.

Тим часом, ситуацію, що призвела до конфлікту, як він розвивався і до чого призвів розповів на своїй сторінці в соцмережі Фейсбук журналіст Віталій Глагола, який і був одним із учасників конфлікту. Як видно з відео В. Глаголи, іншою стороною конфлікту був власник місцевого кінотеатру "5 елемент" Олександр Ягудаєв: саме він, за твердженням журналіста, й наніс йому кілька ударів, намагаючись заборонити відеофіксацію інциденту, нападаючи та вириваючи з рук телефон.

Як розповів Віталій Глагола, ситуація отримала розвиток після того, як він, вступившись за знайому, став фіксувати на відео лайку зі сторони адміністрації у відповідь на прохання дати книгу скарг. Спочатку телефон намагалися відібрати персонал й адміністратор закладу - не зважаючи на неодноразові згадування В. Глаголи про його приналежність до журналістики та посилання на законодавство. Відтак на допомогу персоналу прийшов і сам власник, до всього, за твердженням В. Глаголи, ще й нетверезий. Окрім як лаятися, Олександр Ягудаєв ще й наніс журналістові кілька ударів, змушуючи припинити відеофіксацію. При цьому, як стверджує журналіст, з боку нападника лунали погрози насильства. 

"Пару разів сильно "прилетіло" з кулака в голову, кілька разів у груди. Не критично - буду мати синці на обличчі, розцараманий ніс і підбиту губу. Переживу. Побої зняв і офіційно зафіксував у встановленому законом порядку", - розповів В. Глагола. 

17 травня 2018р.

Теги: власник, кінотеатр, журналіст, побиття, відвідувач

Коментарі

О.Д. 2018-05-19 / 21:21:12


До "спостерігач до О.Д."

1. Ні, не припускаю) Бо маю можливість постійно моніторити ситуацію в коментарях і знаю, що і як у таких випадках відбувається.

І ніхто не казав, що коментування з однієї айпі стосується саме вас. Просто сказано, що немає ніякої "великої кількості опонентів" і, відповідно, не буде ніякої "нової хвилі розбрату в суспільстві і по питанню журналістської етики і по питанню міжетнічної неприязні". А от кримінальна справа щодо спроби перешкоджання журналістській діяльності і всеукраїнський або й міжнародний скандал у випадку спроби створити судовий прецедент з незаконним обмеженням прав журналістів у судовому порядку - абсолютно реальні.

2. Мене не цікавить те, як реагуєте на право журналістів висвітлювати дії фізичних осіб у громадських місцях ви і ваші колеги. Це право гарантоване журналістам чинним законодавством. Просто не робіть нічого незаконного чи неморального, і ні в кого навіть не виникне бажання фіксувати вас на фото чи відео камеру.

3. Мене не цікавлять якісь там "брехливі репортажі", на які ви посилаєтеся. Ми обговорюємо абсолютно конкретну ситуацію. І в ній Глагола 100-відсотково правий. Хамів треба зупиняти. І подякуйте журналістам за те, що вони це роблять.

4. Я НІКОЛИ не прикривався "корочкою". А своє посвідчення члена НСЖУ не використовував жодного разу. І вийшов зі спілки саме на знак протесту проти продавання "корочок" - https://zakarpattya.net.ua/Blogs/98278-Vykhodzhu-zi-Spilky . Можете почитати на дозвіллі... )

Посвідчення працівника ЗМІ пред'являю виключно у тих випадках, коли особи, які перешкоджають журналістській діяльності, вимагають підтвердження того, що я журналіст.

5. Закон "про журналістську діяльність" писався не для мене, а загалом, і тими, хто знає ціну свободі слова і розуміє значимість професії журналіста. Біда виключно в тому, що кожен тупак береться коментувати його на власний розсуд.

"І не заперечуйте цю істину хоча б самі собі." (с)


спостерігач до О.Д. 2018-05-19 / 20:20:19
Зному промах,шановний! Ви не допускаєте,що з одного айпі надсилають коменти кілька друзів і паралельно коментаторів,а не один "хитропридуманий" користується різними ніками. Хоча буває і таке,але не в моєму випадку. До того ж,будучи у себе на роботі і прочитавши про цю подію,я розповів про неї колегам. Сам того не чекаючи, отримав з приводу цього роздутого кіпіша велику кількість поглядів колег,і не повірите - всі були негативні про журналістську діяльність,ну майже всі,бо деякі були просто нейтральними.А знаєте чому? Тому що - більшість репортажів відверто брехлива і ніхто не повторив подвиг Гонгадзе(до речі кавказець за походженням).Друге,майже всі піаряться тільки на негативі і весь ефір "чорний" по суті висвітлених подій.Третє,більшість думає так,як і одна з коментаторок на вашому сайті,що будучи з дитиною в кафе на відпочинку,вона би не хотіла б,навіть випадково попасти в "кіно таких,як Глагола".І,останнє,Ваше прикривання "корочкою" нагадує понти деяких "сильных мира сего"-самі знаєте кого.А закон про Вашу журналістську діяльність писався якимось тупаком,як і більшість наших "правильних" законів.І не заперечуйте цю істину хоча б самі собі.

О.Д. 2018-05-19 / 19:21:22


До "cпостерігач до О.Д."

Насправді все простіше - слідчі поліміліції часто і багато чого "не вбачають", коли в ситуацію втручаються впливи і бабло. Тобто, корупція. Так було і в цьому випадку. Тому цей Ягудаєв і поводився так нахабно, що був переконаний, що і в цьому випадку зможе все "порішати". "Валєра, меня "затрымують...". Слідчі би мали насамперед поцікавитися цією фразою. Бо, вочевидь, йдеться не про адвоката, а про корупційну "кришу". Номер же пробити не складно? Я не підтримую "концепцію журналістської вседозволенності". Читайте нижче. Я підтримую гарантоване законом право журналістів на виконання своїх професійних обов'язків. Бо якщо слідувати за вашою логікою, то професію "журналіст" треба закрити. Але тоді будьте готові, що вас на вулиці, в кінотеатрі чи будь-де в іншому місці вас будуть пи**ити або й просто вбивати всі, кому не лінь, користуючись тим, що їх дії не можна фіксувати на фото- чи відеокамеру, бо вони цього "не хочуть".

Зло має здатність повертатися бумерангом...)

Ну і не фантазуйте щодо "великої кількості опонентів". Я бачу, з яких айпі пишуться ці коменти і як тиражуюються під різними ніками.

Ну і те, що в коменти влізли адвокати, підлеглі і, можливо, і рідня Ягудаєва, аж ніяк не свідчить про "нову хвилю розбрату в суспільстві і по питанню журналістської етики і по питанню міжетнічної неприязні".

А моя 30-річна практика в цьому питанні - це не "удача і везіння", а чітке усвідомлення своїх прав і обов'язків. Тобто, професіоналізм... )


О.Д. 2018-05-19 / 19:11:12


До "До журналістів"

Я ніде і ніколи не казав, що журналісти можуть "знімати будь-де і будь-що" - це виключно ваша візія чи фантазія. Не можуть. Це право обмежено на межі приватного життя - не можна знімати людей вдома, в спальні, в туалеті, загалом у приватних ситуаціях. Але від мене десятки разів з аналогічними погрозами вимагали, наприклад, не фотографувати ДТП - "бо я не хочу, щоб мене знімали". Ну і що?..

Ситуація в кінотеатрі не стосується приватного життя. Це суспільно значима ситуація. І радійте, що в журналістів є право її фіксувати на відео і, відповідно, є шанс покарати зловмисника. Бо інакше це, або подібне до нього непокаране бидло рано чи пізно поб'є вас, або когось з близьких вам людей.

І ваша "хотілка", що "коли фізособа заперечить то ви згідно конституції не маєте жодного права її знімати або висвітлювати зняте за участю цієї людини", не відповідає чинному законодавству. І це не ігнорування норми, а використання своїх прав.

Саме тому, що це право чітко передбачене чинним законодавством, в Україні немає ЖОДНОГО прецеденту, де б журналісту заборонили знімати в ПУБЛІЧНИХ, громадських місцях.І Ягудаєв такий прецедент точно не створить. Тому не надривайтеся... )

Заперечити правожурналіста знімати в публічних місцях для судді означало би наразитися на кримінальну статтю про перешкоджанню журналістській діяльності. І спровокувати всеукраїнський, або й міжнародний скандал, пов'язаний з забороною свободи слова і права журналістів на професію.

Думайте...


cпостерігач до О.Д. 2018-05-19 / 13:02:15
Ніхто не радувався "хуліганці". Це говорить про те,що навіть слідчі не вбачають у цьому "цирку" перешкоджання журналістській діяльності. Я розумію,що як журналіст ви більше підтримуєте концепцію журналістської вседозволенності,а не тому,що ніби-то Глагола правий.А тепер ще пару нюансів. Прокуратура для галочки перекваліфікувала знаючи наперед,що суд це не підтримає,тоді як по "хуліганці" ще щось можна було винести (судове рішення). Далі. Судячи з кількості Ваших опонентів ви ризикуєте викликати нову хвилю розбрату в суспільстві і по питанню журналістської етики і по питанню міжетнічної неприязні. То може не слід сюди прив'язувати свою до сих пір 30 - річну удачу чи везіння,що у вашому випадку не було такої суспільної незгоди щодо прав і свобод людей.

До журналістів 2018-05-19 / 11:40:39
Олег , ви праві в тому що можете знімати будь-де і будь-що, однак погодьтеся, що коли фізособа заперечить то ви згідно конституції не маєте жодного права її знімати або висвітлювати зняте за участю цієї людини. Ви, журналісти, завжду вперто ігноруєте цю норму, та й взагалі не вмієте правильно розтлумачити я вважаю. Чому возомнили себе "царями-богами" бо маєте корочку журнсліста? Я собі купив таку теж, і що? Поважайте людей, бо рано чи пізно хтось таки звернеться до суду, щоб поставити вас в рамки закону.

пенсіонер 2018-05-19 / 10:53:21

до теж пенсіонер 2018-05-18 / 21:03:14

Власник кінотеатру беззаперечно не правий. І має предстати перед судом. Крапка. Але.

Ви знаєте, скільки кавказців воювало, воює, поранено та загинуло з 2014 року за Україну проти Московії, а скільки закарпатців у цей час робило та робить у Московії далі?
Замисліться над цим разом з С.Круком.

Вуву 2018-05-19 / 05:50:02
Відносно кавказців ... Зовсім недавно ... Яскравий приклад з мустафою наємом ... І погрози і дзвінки до чиновників у "високих кабінетах" ...
Це при тому що мустафа депутат ВР.
А що тоді казати про звичайного чоловягу який попаде під прес кавзказців ???
Можна це розцінювати як розпалювання міжетнічнойі ворожнечі чи ні ???
(Якщо ... НІ... то давайте про це говорити далі .
А якщо ... ТАК ... То чого так сталось і хто нам в тому винен !? ).
PS. І це дійсно правда ... Я ніколи не чув і не бачив кавказців якіБ важкою працею обробляли поля чи відгодовували худобу ... Чи ремонтували дороги.

О.Д. 2018-05-19 / 01:16:38


Журналісти використовують своє, надане їм чинним законодавством право знімати фізичних осіб у публічних місцях не останнім часом, а завжди. Особисто я - 30 років.

І за цей час ще НІХТО не зміг юридично його заперечити.

Не вдасться і цього разу.


До журналістів 2018-05-19 / 01:01:46
Останнім часом і журналісти і "псевдожурналісти" грубо зловживають законодавчими і конституційними нормами які дають їм право знімати. Зловживання полягає в злісному ігноруванні цих норм в частині отримання ЗГОДИ ФІЗОСОБИ на зйомку. І це правда! Дуже хотілося б щоб і статті кодексів і ст.34 Конституції ви, шановні журналісти, дочитували повністю, бо ці норма рівнозначно як надають вам право так і захищають права людей. Тому враховуйте це, і якщо я перебуваю в публічному місці але не бажаю потрапити в об'єктив то я це моє конституційне право, навіть якщо я держслужбовець, але не при виконанні. НЕ ЗЛОВЖИВАЙТЕ!!! А директор закладу дійсно не правий так як і його колектив, принаймні в тому що не вміють спілкуватися з громадянами. Це заклад де за сервіс отримують кошти, тому і надавати сервіс потрібно якісно. Клієнт завжди правий! Хоча з відео вбачається, що якась доля провокації присутня.

О.Д. 2018-05-19 / 00:39:40


Дехто тут радів "хуліганці".

Так от, справді перекваліфіковано прокуратурою на "умисне заподіяння журналісту побоїв у зв’язку із здійсненням цим журналістом законної професійної діяльності" (ч.2 ст. 345-1 КК України) - https://zakarpattya.net.ua/News/181737-Pobyttia-zhurnalista-v-Uzhhorodi-perekvalifikovano-z-politseiskoi-khulihanky-na-serioznishu-stattiu


Степан Крук до "теж пенсіонера" 2018-05-18 / 22:00:19

Маю таку останню інформацію. Статтю перекваліфікували на "важчу"

За втручання прокуратури, побиття медійника центрального телеканалу у м. Ужгороді перекваліфіковано, як погроза або насильство щодо журналіста

За втручання прокуратури кримінальне провадження розпочате за ознаками хуліганства (ч.1 ст.296 КК України) по факту побиття кореспондента центрального телеканалу на Закарпатті перекваліфіковано, як умисне заподіяння журналісту побоїв у зв’язку із здійсненням цим журналістом законної професійної діяльності (ч.2 ст. 345-1 КК України).
Наразі встановлено, що 16 травня, в одному із ужгородських кінотеатрів сталася сутичка між відвідувачами закладу та його адміністрацією, внаслідок якої кореспондент центрального телеканалу на Закарпатті отримав тілесні ушкодження.
З метою встановлення всіх обставин справи та прийняття законного рішення, Ужгородська місцева прокуратура надала письмові вказівки слідчому ВП Ужгородського ВП ГУНП в Закарпатській області який здійснює досудове розслідування у даному кримінального провадження

Довідково: згідно ч.2 ст. 345-1 КК України, за умисне заподіяння журналісту, його близьким родичам чи членам сім’ї побоїв, легких або середньої тяжкості тілесних ушкоджень у зв’язку із здійсненням цим журналістом законної професійної діяльності, передбачене покарання у вигляді обмеження волі на строк до п’яти років або позбавлення волі на той самий строк.

Прес-служба прокуратури Закарпатської області

теж пенсіонер 2018-05-18 / 21:03:14
Ох не мав ти пенсіонере справи з кавказцями. Вони коли по одному пряники, але коли стадо затопчуть.
Хоч тут деякі яро їх захищають, але кавказці це наркотики, кавказці це хабарі, кавказці це захоплення бізнесу. Кавказці лише торгівля, базар, кабак, казино, кіно. Але ніколи корови, свині, молоко чи пшениця.
Кавказці люблять і поважають лише земляків і єдиновірців,або силу, ішні нації для них худоба.
Степане ви тисячу раз праві щодо приблуд. А журналісту респект не побоявся чурбана познімати, хоч і получив в голову. Тепер цікаво як поступлять правоохоронці, скільки будуть коштувати синяки Глаголи.

пенсіонер 2018-05-18 / 18:00:07

Для мене люди з роками, по великому рахунку, стали поділятися лише на дві категорії: ЛЮДИ та НЕЛЮДИ .
Замисліться над цим, пане Крук, коли у наступний раз будете «відвідувати кладовище».

Степан Крук 2018-05-18 / 10:58:25
Хреново в Україні, друзі! І є в цьому й наша персональна вина. Байдужі ми стали, нема в нас тої іскри справедливості, бажання боротися із злом, бажання щось покращити, скерувати в продуктивне русло. Що з нами коїться? Ми проводимо дискусії на любі теми - це добре! Але є великі проблеми навколо нас, котрі вирішувати нам. Давайте працювати на конструктив, давайте щось покращувати на своїх місцях. Безлад і свавілля - це повний крах! Сподіватися на владу марно... Позавчора я задумався і переходив вулицю на "зебрі" на червоне світло. До мене підійшли молоді гарні люди і зробили мені слушне зауваження. І я їм дуже-дуже вдячний, бо це були небайдужі люди! Все починається з малого... Будьмо ГРОМАДЯНАМ України, а не сторонніми спостерігачами!

***** 2018-05-18 / 10:31:50
Я так не казав,а сказав краще це,ніж те.Чи може всі будемо звертати увагу на п'яне та хамовите бидло,а вбивць "в упор" не помічати.

Степан Крук -до всіх 2018-05-18 / 09:04:29
Мені дуже подобаються журналісти, котрі пишуть та роблять телевізійні сюжети про неповторних метеликів в Долині нарцисів, водопад Щипот. І взагалі, про щасливе життя українців. Від цього стає лнгше на душі. Але коли публікуються сюжети про пяних суддів та ментів за кермом, свавілля бариг та відвертого бидла, корупцію - це напружує та викликає несприйняття журналіста. Отже, для суспільного спокою та душевної рівноваги громадян "улюблені журналісти" повинні писати та знімати сюжети про наших очільників, мерів та губернаторів, котрі, не жаліють свого часу та здоровя, а працюють на благо людей. Хамство та агресію бидла при баблі помічати не варто, не треба акцентувати на цьому увагу, бо це заважає духовному розвитку громадян та їх спокою. Журналістів, котрі змушені через конфліктні ситуаціїї доносити інформацію до соціуму потрібно присмерити, а в разі виникнення гострих проблем у конкретного громадянина, потреби йому допомоги, цей громадянин повинен звернутися до мудрих коментаторів за підтримкою. Бо із за "гострої журналістики" страждають люди, їх звільняють з роботи, судять. А це цвіт нашої націїї: судді, прокурори, менти, чиновники і бариги. Журналісти, пішіть про метеликів! Не створюйте конфліктних ситуацій, не помічайте відвертої агресії по відношенню до громадян, не помічайте хабарників, хапуг. Не ризикуйте своєю репутацією та здоровям заради суспільства! Бо воно, суспільство, того не вартує!!!

Степан Крук 2018-05-18 / 08:35:29
Щодо приблуд. Довелося відвідати кладовище в Доманинцях. Вразило те, що десь четверта частина всіх могил вірменські. Непомітно зростає кількість приблуд із Кавказу, Середньої Азії. Поки закарпатці чубаються міх собою, цей контингент громадян україни прибирає до рук привабливі комунальні підприємства, верховодить, а толерантних закарпатців перетворює в покірних рабів. Ці кавказькі і закавказькі "князьки" окрім того, що збагачуються на трудових та матеріальних ресурсах Закарпаття, створюють собі соціально-політичний дах. Саме до них приходять клянчити гроші нв підтримку громадських організацій, партійних осередків та на благодійність . Таким чином цей клан приблуд в повному обсязі впливає на закарпатський соціум, на правоохоронну систему та органи влади. Поки клан сидить тихо, не висовується, але це не надовго...

***** 2018-05-18 / 08:10:02
А що ця "приблуда" такого зробила,крім того,що захищала своє особисте право не бути зафільмованим і надавала Глаголі по писку,бо до нього це не доходило? Я - закарпатець,ужгородець,але на місці цієї "приблуди" зробив би точно так,бо у нас кажуть так - не лізь з своїм уставом в чужий монастир. А в Глаголи мабуть кризовий період - не хватає перчених подій для репортажів і сується ( НЕ РОЗІБРАВШИСЬ! ) куди не слід. Для цього є селфіки і не треба приміряти на себе їхні обов'язки - хай відробляють свою хорошу зарплату.

дід 2018-05-18 / 07:57:19


Розпалювання міжетнічної ворожнечні. Коментар видалено. Адмін


НОВИНИ: Кримінал

18:35
/ 5
Підполковника ДСНС Голиша, затриманого в Ужгороді на хабарі 48 тис. грн, "покарали" 68 тисячами штрафу і повернули 242 тис. грн застави
21:48
/ 1
На Тячівщині мобілізованого не покарали за ухилення від призову через грибок на ногах
16:54
/ 6
У Чехії затримали лідера банди рекетирів, яка займалася на Закарпатті "вибиванням" неіснуючих "боргів"
12:42
/ 1
В Ужгороді затримали чоловіка, який в неділю "мінував" драмтеатр, а в понеділок "замінували" 3 школи
22:56
/ 21
Співробітника БЕБ, що на "лівому" авто скоїв "смертельну" ДТП на Хустщині, випускають з в'язниці за 242 тис. грн – блогер
21:35
/ 13
Винуватцем "смертельної" ДТП біля Греблі на Хустщині є працівник БЕБ на "лівому" авто – блогер
18:29
/ 2
Іноземця-гастролера, який обкрадав підприємців, затримали на Тячівщині
11:19
/ 3
У зіткненні Audi Q7 та Opel Insignia біля Греблі на Хустщині загинула жінка, ще четверо – травмовані
20:56
23-річна жінка і 42-річний чоловік з Тячівщини на Рахівщині переправляли "ухилянтів" через Тису в Румунію до організатора каналу
17:45
/ 5
На Закарпатті молодик з Києва, щоб потрапити до Словаччини, придумав "легенду" з "могилами родичів" і милицею
13:56
До понад 7 років тюрми з конфіскацією засудили 22-річного жителя Ясіні на Рахівщині за переправлення "ухилянтів" до Румунії
11:17
/ 11
Авто поліції в Ясіні підпалили двоє 22-річних молодиків, завербованих рф
23:01
/ 2
В Ужгороді вночі п'яна жінка за кермом VW створила аварійну ситуацію зі службовим авто патрульної поліції
20:59
/ 3
У Ясіні на Рахівщині біля відділку поліції спалили два поліцейські авто
17:51
/ 6
На Закарпатті затримали правоохоронця, що займався переправленням "ухилянтів"
15:50
/ 1
18-річного мешканця Білок затримали на Берегівщині при спробі переправити за кордон "клієнта"-"ухилянта"
14:59
На в'їзді до Закарпаття у багажнику "Тойоти" харків'янина виявили 20-річного виноградівця, що перебував у розшуку
14:07
У Нижньому Селищі на Хустщині п'яний водій авто Ford Escort важко травмував на узбіччі 15-річного пішохода зі скутером
00:40
/ 1
Винуватцеві ДТП на Тячівщині, в якій в листопаді 2021 року загинула 16-річна пасажирка мотоцикла, присудили 3,5 роки тюрми
23:17
/ 6
Заступника начальника поліції Берегівщини Мікшу, який переправляв через кордон грошовитих "ухилянтів" і корупціонерів, Печерський суд повернув на роботу
13:55
За 10 місяців цього року закарпатські аудитори виявили фінансові порушення на 58,3 млн грн втрат, понад 31,7 млн грн вже відшкодовано
13:57
/ 1
За вимагання $12000 неіснуючого боргу на Мукачівщині затримали двох зловмисників
17:58
/ 15
ФОТОФАКТ. В Ужгороді на пл. Петефі попри "кримінал" триває скандальне будівництво, правоохоронці бездіють
00:28
/ 6
На Закарпатті затримали прикордонника, який намагався незаконно вивезти в Румунію дезертира-контрабандиста
23:18
Священник УПЦ МП з Міжгірської громади, якого затримали на спробі переправлення "ухилянтів" за кордон, утік до Чехії
» Всі новини