Ідеологом будівництва дороги був генерал Олексій Брусилов, а будували її австро-угорські німецькі полонені, яких називали мункучі. Її цільове призначення було - транспортування військової техніки, тилу, резерву та зброї для операції «Брусиловський прорив». Протяжність лісової дороги - 12 кілометрів - з перевала Беркут до урочища «Чорна Тиса».
Опісля фактично через 100 років лісівники розпочали реконструкцію старої «Брусиловської дороги» та будівництво нової - лісової.
За словами директора Брустурянського лісомисливгоспу Михайла Бігуна, дорога в урочищі «Челеняк» збудована цього року за 3 місяці. Загальна протяжність - 3,1 кілометра. Головна мета її - використання дороги для лісогосподарських заходів, включаючи й заготівлю деревини й можливості використання автодороги для рекреаційних, туристичних цілей й для потреб населення.
Будували дороги власними силами й коштами лісівників із залученням техніки держлісгоспів. Загальна вартість лісової дороги біля мільйона гривень, а це означає, що один кілометр коштував 300 тисяч гривень.
Нова дорога згодиться мешканців Усть-Чорнянського та Ясінянського кущів. Котрим, щоб потрапити один до одного в гості, раніше доводилося робити величезний гак завдовжки 200 кілометрів. Тепер же крізь смерековий ліс можна проїхати всього 25 кілометрів, побачивши дрімучий ліс, де стрункі дерева у висоту сягають 30 метрів і вище. Особливо великі вікові смереки збереглись у межах Апшинецького гідрологічного заказника, створеного у верхів'ях ріки Чорна Тиса. Поряд із смерекою можна натрапити на ялицю, бук, граб та, навіть, на тис ягідний, якому Тиса завдячує своєю назвою, - інформує прес-служба Закарпатського ОУЛМГ.
Адмін 2017-10-21 / 15:07:20
Москаль державним коштом будує дорогу до "заявленого" курорту "Свидовець", який лобіює – еколог
http://zakarpattya.net.ua/News/175380-Moskal-derzhavnym-koshtom-buduie-dorohu-do-zaiavlenoho-kurortu-Svydovets-iakyi-lobiiuie-%E2%80%93-ekoloh
Вуву 2017-10-21 / 13:12:10
Но што ви понімаєте ...
1. 300.000 з кілометра заробили
2. З деревени заробили тоже
3.дорогу зробили ... Для"брусиловського прориву"
4. Тапер звідтіль мож буде продолжати той "прорив" та вивозити крадений ліс .Кругом глухо тихо і спокійно ... Від ясіня до лопухова 25км. І никого ниє... Вообще.
ужгородка 2017-10-21 / 10:36:33
Що за маячня! Росіян у Лопухові тоді не було! У 1916-1917 роках ця територія належала Австро-Угорщині. Бурсилову вдалось захопити лише Станіслав (Івано-Франківськ) та Чернівці, він не дістався до перевалу у Закарпатті його не було! Хто вигадав цю дурницю?! Які гроші треба списати під вигадану маячню!
Буркуш 2017-10-20 / 22:52:19
Брусилов - то російський генерал! Але, тепер важливіше, що будували "австро-угорські німецькі полонені, яких називали мункучі."
Одну-дві зими і декілька злив простоїть ця дорога - то точно.
112 2017-10-20 / 22:12:20
файно буде крадений ліс возити
vvv 2017-10-20 / 21:54:22
"...транспортування військової техніки, тилу, резерву та зброї для операції «Брусиловський прорив". Згадана операція була проведена на Волині-Галичині-Північній Буковині. До Карпат взагалі-то далеко, тим більше до Закарпаття ніякого відношення не мала.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2#/media/File:EasternFront1916b.jpg
Адмін 2017-10-20 / 17:38:14
Дякуємо, технічну помилку виправили.
Олег 2017-10-20 / 16:49:02
Пропив. Брусиловський.
Що вiн пропив? :)